عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

مُـرده را زنـده کنـد خــوابِ نسیمِ حرمــت...

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ب.ظ

نــاجــیِ نـــوح ، ساکـــنِ روح

یـــا مَن اَرجـــوه ، لِکُـــلِ خـیــــر

کارِ مــن که دل سپــــردنه و

کارِ تـــو فقـــط ، دلبـــــــریه

حرفِ این یکــی دو روزه که نیست

صحبتِ یه عمـــــــر نوکریــــــه

به شمـــا محـــــتاجم

به همین نفس زدن تو روضه ها محتــــاجم

به دعایِ خیــرِ این سیــــنه  زنا محـــتاجم

به هـــــوایِ حــــرمِ کــرببلا محتاجـــــم



پی نوشت:

طبیــبـان بـارها گفتـنـد ایــن غم را علاجـی نیست

دگر غیـــر از هــوای " کــربـلا " بر مـــا نمـی سازد



*********

سلام، خیلی ممنون از دوستانی که به وبلاگ سر میزنن . 

ببخشید اگر گاهی امکان نظر دهی بسته است

صرف نگاه شما و حضورتون برای ما غنیمته... خودم به شخصه به عنوان یکی از نویسندگان با فایل های صوتی و تصویری که میذارم خیلی ارتباط برقرار میکنم و از تون میخوام که در صورت امکان گوش بدید چرا که کاملا به مطلب نوشته شده مربوطه، فایل صوتی و عکس این مطلب هم مربوط میشه به شب بیست و یکم ماه رمضون هیآت ریحانه الحسین،چون خودم خیلی باهاش ارتباط گرفتم این پرانتز رو باز کردم تا شما هم گوش بدید...بازهم ممنون از حضورتون

التماس دعا

یا علی مدد

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۶
سیـده بانــو

نظرات  (۱۰)

۱۶ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۸ فاطمه زهرا
ح س ی ن ....
همیشه هر شب جمعه کنار مرقدتان
گدایی بر درتانم برای من کافیست
منی که غرق گناهم و روسیاه اما
همینکه نوکرتانم برای من کافیست


۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۴ تبسم بارون

سلام سیده بانو..

 

عالیه مثه همیشه !

 

ببینم اینه همون هیئته ک هی پــــــــــزشو ب ما میدادی خانم ؟؟

 

:)) ..

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم

من پز دادم !!!؟؟؟
اصلا من بلدم پز بدم عایا :)

بعله اینجا ریحانه الحسینه
همونجایی که اگه ارباب قابل بدونه هرازگاهی میرم و بین سینه زنهاش خودم و جامیدم ...
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۷ تبسم بارون

اباجم امرتون اجرا شد !!

 

دعوتین ..

پاسخ:
به روی چشم...
خیلی هم عالی :)
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۸ تبسم بارون

آدم وقتی که قصـه تو را شنید آدم شـد

بایـد خودم را به روضه حسین برسـانم
 

دلم میخواهد ..

 

آدم بشوم . . .

پاسخ:
با گریه بر حسین (ع) شده توبه اش قبول
آدم بدون اشک برحسین ( ع) ، که آدم نمیشود ...
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۹ تبسم بارون

حسیــن جــان!

امتحــان کـردم ببینم سنگ می فهـمد تو را؟
 

از تو گفتم با دلم . . .
 

کوتاه آمد . . .
 

گـریه کرد . . .

۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۸ تبسم بارون
همه دار و ندارمو میدم..فقط ی بار نگات کنم
جون ناقابل من چیزی ک نیست...بذار اینم فدات کنم.
اجی سیب سرخیه..
محشره..
میفرسم گوش کنی روحت تازه میشه..
پاسخ:
آبرو داری کن ، من و ببر حرم
باز من و یاری کن ، من و ببر حرم
باز برام کاری کن ، من و ببر حرم :(((

مرسی عزیزم 
خیلی زیبا بود :*
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۶ ستاره کاغذی . . .
مگه ما گریه نکردیم ؟؟؟
مـــــــادرت شــــــاهده !!!! : ((
.
سر و کار سینه زنها با ابو فاضله !!!
.
+ ممنون . . ممنون :)
.
شرمنده ... خیلی حوصله کامنت گذاشتن نیست این روزا ...

پاسخ:
صاحب علم دستم و بگیر ...

سلام
خیلی خوش آمدید
دشمنتون شرمنده نفرمایید
روزیتون کربلای اربابم ان شا الله ...
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۸ تبسم بارون
حســین جــان!!

مجلــس روضـه همــان صنـدوق قــرض الحسنه ست
گــریه و سـینه زنی مــال و پــس انداز مــن اسـت
این فایل چقد خوب بود :'(  .......................
پاسخ:
منم خیلی دوسش دارم ...
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ تبسم بارون
یا امام حسین...

به گمانم که نبی طاقت دوریت نداشت...

علی اکبر شد و آمد که کنارت باشد..
پاسخ:
علی اکبر شد و آمد که کنارت باشد ...

به به
خیلی زیبا بود:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">