عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

انا لله؛ یعنی: ما مال خداییم ...

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ

خــــدای خـــوبِ مـــن

ما برای داشتن تو ریسمان نبسته ایم , دل بسته ایم

همین که حال دلــــــمان خوب است برای ما کافیست


                                                                       خـــــدای خـــــوب من

حسابگرانه تسبیح به دست می گیرم

و از تو بی حساب روزی می خواهم

حسابگرانه ذکر می گویم

و از تو بی حساب نعمت می خواهم

حسابگرانه نماز می خوانم و روزه می گیرم

و از تو بی حساب اجر می خواهم

حسابگرانه صدایت می کنم

و از تو بی حساب توجه می خواهم

حسابگرانه بنـــــدگی می کنم

و ازتو بی حساب خــــــدایی می خواهم

همه اش شد ، من!

کاش می فهمیدم که همه اش باید (تـــــو) باشد

می نـــــازم به خـــــدایی ات ،

که با این همه بی بندگی ، خدایی ات حرف ندارد...



پی نوشت :

چقـــدر لــذت بخــش اســت کــه ســر بــر دامـــن دوســت بگــذاری
و رازِ دلــت را بــا او بگـــویی ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
سیـده بانــو

نظرات  (۵)

۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۸ آرزو پدرام
سلام اجی من.
خیلی قشنگ نوشتید.
فقط وختی بهش نیاز دارم میخونمش.
اما اون هیچ وخ با من مثه من رفتار نمیکنه!!!!

میدونم.
پاسخ:
سلام
ممنون
همین طوره بانو :*

یا من اظهر الجمیل و ستر القبیح ...
پروردگار زیبا نگار من ...
ای پوشاننده ی زشتی ها ...

سلام و درود
سپاس بسیار از این متن متین ، زیبا و معنوی
پاسخ:
سلام و سپاس
۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۳ آرزو پدرام
اباجم عیدتون مبارک.
دعام کنید.
پاسخ:
عید شما هم مبارک
محتاجم ب دعا بانو :*
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۸:۲۵ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
ای امتداد سوره کوثر خوش آمدی/ای روشنای قلب پیمبر خوش آمدی
آییینه دار حضرت حیدر خوش آمدی/کوری چشم دشمن ابتر خوش آمدی

عیدتون مبارک سیده بانو . التماس دعا
پاسخ:
عید شما هم مبارک
محتاجیم ب دعا :*
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۶ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
سلام سیده جان ... 

تسلیت میگم ایام شهادت مولا رو 

دعا یادت نره رفیق

حیدر مدد


پاسخ:
سلام عزیزم
به همچنین بنده هم تسلیت میگم
علی یارتون ان شاالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">