عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

هر جــایِ دنیــایی ، دلــم اونجــاست ...

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۱ ب.ظ

چشم آلوده کجا دیدن دلدار کجا ؟دل سرگشته کجا وصف رخ یار کجا ؟

قصه ی عشق من و زلف تو دیدن دارد، نرگس مست کجا همدمی خار کجا ؟

سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست، ور نه عشق تو کجا این دل بیمار کجا ؟

هرکه را تو بپسندی بشود خادم تو، خدمت عشق کجا نوکر سر بار کجا؟


ســــــلام آقا

آقـــــــای تمام دنیا

این روزها با خودم فکر میکنم اصلا من هیچ...

بین این همه آدم پیدا نمیشود کسی که به خاطرش ظهور کنید ؟؟

میشود به خاطر همه ی ما بیایید؟

حتی به خاطر ما بد ها ؟؟

میشود چشممان به دیدارتان روشن شود ؟؟

میشود آقا؟؟

میـــــلادتان مبارک

عید ما روزی است که چشممان جمال شما را ببیند...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
سیـده بانــو

نظرات  (۴)

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۰ آرزو پـــدرام

سلام اباج.

 

عیدت مبارک/ هی . . .

 

عصر کلی گریه کردم تمام مسیر تو ماشین گریه کردم :(

 

دارم از غصه نبودنش دق میکنم.

 

آخه ن آقا میاد ن من خوبم که برم ببینمش..

 

چیکا کنم ؟

 

این ریختی هم نمیشه دیگه ادامه داد. حالا ی امشبو فرداس اسمشو همه جا زدن همه جا یادش میکن ولی بعد این . . .

 

حالم خیـــــــــلی داغونه

 

پاسخ:
ﺑﺎﺳﻼﻡ ﺍﯼ ﺁﻗﺎ....
ﺷﺒﺘﺎﻥ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ....
ﺭﻭﺯﻣﯿﻼﺩﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﭘﯿﺶ ﺍﺳﺖ،
ﻋﺮﺽ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﺁﻗﺎ، ﻭ ﮐﻤﯽ ﺑﯿﺘﺎﺑﯽ،
ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﻣﻨﺘﻈﺮﻧﺪ،
ﺩﺷﺘﻬﺎ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺳﺒﺰﻩ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﺩﮔﺮ،
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺩﯾﺮ ﺁﻗﺎ؟
ﺍﻳﻦ ﻧﻔﺴﻬﺎ ﺑﻪ ﻓﺪﺍﯼ ﮐﻒ ﻧﻌﻠﯿﻦ ﺷﻤﺎ
ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺗﻨﺪ ﻗﺪﻡ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﺪ..!!
اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالا که آقامون زودتر بیاد بانو :*
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۷ آرزو پـــدرام

وااااااای آجی فاطمه چ خاکی ب سر کنم ؟؟ :(((((

 

آجی داعش . . .

 

بخدا ی گرد بشینه رو حرم بابا من کارم تمومه از وختی با خبر شدم دیگه نمیتونم درس بخونم . . .

یا مهدی فاطمه الغوثـــــــــــــــ

پاسخ:


بگذارید برآے دل ِ ما هم چیزے بماند ... 

با شنیدن خبرها هم دلمان آتش گرفت 

لااقل با کربلا کارے نداشته باشید! 

☀ نمےبینید دستانمان بہ هنگام دیدن گوشے هایمان مےلرزد ؟ 

☀ نمےبینید چشمانمان خیس میشود و مےبارد ؟ 

کربلا را برآے دل ِ ما بگذارید و برگردید ! 

منم همین طورررر:((((
میخوام برم کربلا جونم و بدم براب ارباب نذارم گرد و غبار بشینه تو حیاط حرمش
میخوام برم
دارم فکر میکنم چه جوری....

خدایا صاحبمان را برسااااان ...

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۶ بیت العَبَّاس
این جمعه هم پر....

تویی بهانه ی آن ابرها که می گریند
بیا که صاف شود این هوای بارانی...

الهی بالرضیع الحسین علیه السلام عجل لولیک الفرج



پاسخ:
راستی میدانید آقا
امسال اصلا میلادتان بوی عید نمیداد
باشد این جمعه هم پر 
اما
من میدانم که میآیی
خیلی زود میآیی
به ما جوانها گفته اند ظهور نزدیک است
امید به دیدار داشته باشید
آقا هر ثانیه منتظر ظهورت هستم

این روزها فکر حرم ارباب از سرم ...
ارباب میشود جان ناقابلم را ..

خدایا صاحبمان را برسان ...
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۶ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
سلام . عید شما مبارک 

+ دعوتِ ما رو بی پاسخ که نمیزارین سیده خانوم ؟!


پاسخ:
سلام
با کمال میل :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">