عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

ساقی ِ عشــــق

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ

جمال حق  ز سر تا پاست عباس ، به یکتایی قسم یکتاست عبـــاس
شب عشاق را تا صبح محشر ، چراغ روشن دلهاست عبـــاس
اگر چه زاده ی ام البنین است
، ولیکن مادرش زهراست عبـــاس

به شوق دست و سر ایثار کردن ، ز طفلی خویش را آراست عبـــاس
علم در دست،مشک آب بر دوش ، که هم سر دار و هم سقاست عبــاس
بنازم غیرت و عشق و وفا را ،که عطشان بر لب دریاست عبـــاس
هنوز از تشنه کامان شرمگین است ، از آن در علقمه تنهاست عبـــاس
نه در دنیا بود باب الحوائج ، شفیع خلق در عقباست عبـــاس
چه باک از شعله های خشم دوزخ ، که در محشر پناه ماست عبـــاس


پی نوشت :

از صــدای پــای تــو قـــــلب جهــان آرام شــــــد

خوش آمدی سقــــــــــا


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۲
سیـده بانــو

نظرات  (۴)

سلام
جالب بود...
...................................
درد میفروشم
خریداری؟
با(سیاست ما هم عین دیانت ماست؟)به روزم.
دردفروشی
painstore.blog.ir
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۲ لا امیرالمؤمنین الا علی

سلام علیکم

 

من هم این عید بزرگ و فرخنده رو خدمت شما و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض می کنم

 

الهی بحق ساقی العطاشا عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۳ یک نفس تا کــــــــــــــربلا
نیستی ؟ نمیای ؟ 
پاسخ:
عزیزم
سر نماز بودم
الانم ببخشید که اینجا جوابت و میدم چون با موبایلم نظراتم برای شما ثبت نمیشه 
مجبورم همین جا جواب بدم

من متوجه منظورت شدم
ایشالا خونه جدیدت رو با عشق به امام حسین بسازی و هر روز این عشق بیشتر بشه

منم جایی نمیرم
همین جام 
مینویسم
ناراحتم نیستم
گفتم که همین امروز که دیدم پیغام دادی دیگه ناراحتیم تموم شد
 زودم میبخشم
الانم واقعا ناراحت نییییییستم . ببین :)
متوجه شدم یه کم ناراحت بودی سر من خالی شد :)
عیبی نداره عزیزم
خونه ی جدیدت و ساختی آدرسش و حتما بهم بده

موفق باشی گلم
یا علی :-*
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۸ کلب غلامان آل علی و فاطمه
سلام

ایام شعبانیه مبارک

دمت گرم مطلب عالی بود

اگر تمایل به تبادل لینک داری خبر بده

موفق باشی

بر عمر و متابعان کثیفش لعنت

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">