عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

آن قامت رشید ، فدایِ سرِ حسین

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ

قدم اگر خمید ، فدای ِسرِ حسین

جانم به لب رسید ، فدایِ سرِ حسین

ام البنین سابق این شهر عاقبت
شد مادر شهید ، فدای سر حسین
یک چند وقتی است در این شهر هیچ کس
لبخند من ندید ، فدای سر حسین
هر جمله بشیر مرا پیر کرده است
مویم شده سفید ، فدای سر حسین
هر شب به یاد عمر کم ناز دانه ها
اشکم به رخ چکید ، فدای سر حسین
هر شب به یاد تشنگی کودک رباب
خواب از سرم پرید ، فدای سر حسین
عباس پاسبان حرم شد به جای من
دستش اگر برید ، فدای سر حسین
گویند جا شده به مزار محقری
آن قامت رشید ، فدای سر حسین

محمد حسین رحیمیان


پی نوشت
سائلت آمده تا خرجی سالش گیرد
نا امید از همه دنیاست کجایی عباس ؟




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳
سیـده بانــو

نظرات  (۱۳)

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۲ یک نفس تا کربلا
ای مادر چهار کشته ی عاشورا

ای مرثیه خوانِ ماتم تاسوعا

هر جا که تو را زینب کبری می دید 

می گفت که ای وای ،نیامد سقا 

+ عرض تسلیت سیده بانو . التماس دعا
پاسخ:
 هر روز میرفت به بقیع بساط روضه پهن میکرد
این هیآت هفتگی یادگارام البنین است ..

سلام
محتاجیم به دعا گل دختر
شما هم واسه ما دعا کن ...

با عرض سلام و خسته نباشید

مفتخر هستیم افتتاح سرویس وبلاگدهی نت لاگ با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را به عرض شما برسانیم.www.nlog.ir           

امکان انتقال کامل مطالب وبلاگ فعلی به وبلاگ جدید خود در نت لاگ بصورت اتوماتیک

                www.nlog.ir

نت لاگــ سیستمی قدرتمند مبتنی بر پایه جدیدترین تکنولوژی روز میباشد و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به سادگی وبـلاگ شخصی, مذهبی, ورزشی و یا شرکتی خود را ساخته و به انتشار محتوای خود بپردازید . ثبت وبـلاگ در نت لاگ کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید در چند ثانیه وبـلاگ مورد نظر خود را ایجاد نمائید.

www.nlog.ir

 

 

۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۵۸ بیت العَبَّاس
زن که قدم هایش را تند کرد ؛
ترس افتاد به جان ِ مرد.
با خودش فکر کرد ، چاره ای نیست کم کم می گویم که پسرانت رفتند.
زن رسید به چند قدمی ِ مرد.
مرد ساکت ماند.
منتظر شد تا او بگوید: " عباس و عثمان و جعفر و عبد الله ام ... "
زن پرسید : " بشیر ! مولایم حسین کجاست ؟ "


+السلام علیک یا زوجه ولی الله یا ام العباس بن علی ابی طالب یا ام البنین سلام الله علیها 

سلام 
ایام رو تسلیت عرض میکنم 
یا علی مدد
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم. به همچنین بنده هم
علی یارتون
التماس دعا
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۴۶ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

سلام خواهری من . . .

اونا ما رو شیعه کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه !

تا خودمون نخواییم ممکن نیس .

ما باید خودمون ی قدمی ور داریم  والا . . .

مثه همین ک وختی از بانوی دوعالم سوال میشه ؛ چرا مولا نرف حقشو بگیره و از منسب امامت و ولایتش استفاده کنه ؛ خانم جواب دادن :

مثل امام مثله کعبه است .

آیا کعبه شما رو به سمت خودش میکشه ک طوافش کنید یا خودتون ب اختیار خودتون این عمل رو انجام میدین ؟!

همینه خب تا خودمون نخوایم دعا هم بی اثره ؛ مگه تو قرآن نیس ک سرنوشت هیچ قومی رو تا خودشون نخوان تغییر نمیدیم !

پس درسه ک محب بودن خوبه ولی ی عالمه فرق هس بین محب و پیرو بابا ..

آبجی زهرا بهم  میگف آرزو فک نکن هرکی دم از امام حسین بزنه خوبه !

طرف هیئتی بوده ولی مشروب خورم هس ! بعدشم گف ک ولی مطمئنن ی جای محبت حسین نجاتش میده !

 

ولی آجی ما خیلی آبروی بابا رو بردیم !

من نمیدونم اصن چ سریه ک هرکی ک بده عاشقه باباس !

دلم میگیره از این اوضاع .فک میکنم همه مثه خودم سادن :((((((

ولی نیسن ! آخه میگن هرکی راستگو فک میکنه بقیه هم مثه خودش دورغ نمیگن ..ولی ..

اینقد تناقض میبینم ک میترسم نکنه اصن من دارم اشتباه میکنم و بابا واسه نماز اول وقت واسه احترام ب پدر و مادر واسه صداقت ؛ حجاب ؛ عفاف ؛ حیا ؛ پاکی , و همه این خوبی ها شهید نشده !!

:(

از بس ک اونای ک از بابا دم زدن اینجوری بودن ک فکرم بهم ریخته !

مگه ن اینکه هرکی کسی و دوس داشته باشه همون کاری رو میکنه ک عشقش قبول داره ..

 

پس اگه ما عاشق بابا هسیم چرا کارای ک بابا دوس داره رو نمیکنیم تازشم برعکسشو انجام میدیم مثلا همونای ک بابا رو ناراحت میکنه ..

:(

 

 

پاسخ:
هر جفتش ممکنه عزیزم
درجه ها و مراتب آدما با هم فرق داره
هر کی به اندازه ی ظرفیتش برمیداره
یکی مثل تو پاکه، گناه نمیکنه و علاوه بر اینکه گناه نمیکنه دنبال کارای خوب هم هست. به امام ها متوسل میشه و میخواد شیعه ی واقعی بشه و ...
یکی گناه میکنه
خیلیامون این جوری هستیم
اصلا انسان طبیعتش اینه
خدا خودش گفته انسان جایز الخطاست
حالا این انسان جایز الخطا خیلی موقع ها از خطاش پشیمون میشه و بر میگرده که این به واسطه همون محبتیه که به خدا و امام ها داره
یه جایی همین محبت دستش و میگیره
من هیچ کسی و طرد نمیکنم که تو چه جوری میگی این امام و دوست داری ولی مثلا حجابت اینجوریه و .... خیلی چیزهای دیگه
چون این دقیقا همون کاریه که خیلی از مذهبی های ما کردن و الان خیلی جوونا از همون یه ذره اعتقادشونم دور شدن
من به این یقین رسیدم
هیچ کسی و نهی نمیکنم
شیعه شدن واقعی هر دو تا راه و داره
یکی خودش میخواد و توسل میکنه و میره سمتش
یکی هم خدا یه جوری به دلش میندازه که با وجود همه ی گناهکاریش وقتی رفت سمت این چیزا از هزارتای مثل من که ادعا دارم هم بهتره
من خیلی حسرت این آدما رو میخورم
حسرت که نه
غبطه
غبطه به حال اون خارجی مسیحی که وقتی به دلش افتاد و شیعه شد با چشم باز و تحقیق اومدو الان خیلی کاراش و صد درجه بهتر از ما رعایت میکنه و انجام میده آرزو بانو ...
امام حسین برای همه ی خوبی ها رفت
حالا اگه یه مشروب خوری هم عاشق آقاست به خاطر اینه که همه ی آدما توی ذاتشون به خوبی گرایش دارن ولی شیطون گولشون زده که خطا رفتن و حتما یه روزی به اصل خودشون برمیگردن ... 
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۳۵ لا امیرالمؤمنین الا علی

گمان کنم که بسازند امّت عیسی
برای حاجتشان کلیسای ام بنین

 

سلام

ایام تسلیت...

یا علی حیدر مدد

پاسخ:
سلام
به همچنین
علی یارتون
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۲ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

چ خوب حرف میزنی  آباجی!

:(

منم قبول دارم آباجی  . . .

ولی ما نامردیم .

دل بابا رو میشکنیم .

با گناهامون بابا رو ناراحتش میکنیم.

بخدایی خدا ؛ وختی میخوام ی کار بدی بکنم از بابا خجالت میکشم. و همین مانعم میشه واینجاس ک میفهمم حسین کشتی نجاته ینی چی !

پس آباج , چرا اونای ک بابا رو خیلی دوس دارن واسش عزادای میکنن ولی کارای رو میکنن ک مطمئنن بابا دوس نداره ؟؟؟

پس دوس داشتن بابا کجا میره ؟

بابا خیلی خوبه  .  .  . خیلی !

مهربونه . من دعا میکنم واسه هممون ک بابایی دستمون رو بگیره ک دل پسرشو نشکنیم.ک ازش دور نشیم ولی بازم خطا میکنیم .

اما . . .

آجی اینو قبول کن ک دنیا آخر الزمان همینه ؛ ..

واضحه ک وختی آقات نباشه همیشه دلشکسته ای . .

واضحه ک وختی کارای خوب بکنی همه طردت میکنن چون بدی جای خوبی رو میگیره ..

مثلا بی حیایی این زمونه رو ببین :(((((

آباج بابا حسین دوس داره دخترا بد حجاب باشن یا پسرا بی غیرت ؟؟

یا کلی گناهای دیگه !

آره بابا واسه همه خوبی ها شهید شده !

من آی ..

بابایی . . .

من میدونم ک اون مراقبمونه ..

 

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم
منم میدونم که دوره ی آخر الزمونه
نمیدونم تا حالا کربلا رفتی یانه
ما متأسفانه خیلی هامون فقط به فکر حاجت گرفتنیم
حتی بعضی ها توی کربلا هم اینجوری ان
اصلا نمیفمن کجا اومدن
نمیدونم شنیدی یا نه اینکه زیارت امام حسین کلی خاصیت داره
یکی از خاصیت هاش هم همینه که تو میگی
البته زیارتی که بشه اسمش و گذاشت زیارت

همین که میگی امام حسین کشتی نجاته
شاید خیلی ها متوجه نشن
اما یعنی همین
یعنی یه چیزایی میشه که گناه نمیکنی
یا خجالت میکشی که خیلی کارها رو بکنی
اینا همه ش خاصیت همون زیارت اربابه

ایشالا یه روزی این محبت ارباب دست بقیه شیعیان و محب هاش رو هم میگیره بانو

ما هیچ وقت نمیتونیم اونا رو با خودمون مقایسه کنیم
اونا محبتشون، کرمشون، گذشتشون
همه چی شون خیلی از ما بالاتره

ببین خدا چقدر مهربونه و همیشه بنده هاش و میخواد
امام های ما هم همین جوری اند
هر وقت بری سمتشون قبولت میکنن

اما به دل هر کسی نمیفته
حتی کسی که تمام عمرش گناه کرده اگه هر چیزی به جز حق الناس گردنش باشه با یه توبه کردن دم مرگ بخشیده میشه اما به زبون هر کسی نمیاد که توبه کنه
ایشالا خدا اول ما رو توی همین راهی که هستیم نگه داریم
همین عشق به اهل بیت تا آخر عمر باهامون باشه و دستمون و بگیره
بقیه رو هم خودش بیاره به اون مسیری که میدوونه حقه
گرچه خیلی از این اتفاقای این زمونه خاصیت آخر الزمانه و باید که اینجوری بشه تا آقایی که منتظرشیم بیاد ایشالله ...
یا علی
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۶ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

آباج دعوتتون میکنم ب وب ارزشمند دوست بزرگوارمون ب این آدرس :

http://poruj.blogfa.com/

 

حتما برین خیلی مفیدها ..

 

پاسخ:
چشم
ممنون
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۴۶ یک نفس تا کربلا
سلام سیده بانو و آرزوی عزیز . باور کنید من از دخالت و فضولی خوشم نمیاد اما بعضی چیزا باید گفته بشه . هر دوتاتون برا من عزیزید 
اما سیده بانو کجا خدا گفته بشر جایز الخطاس؟
این جا افتاده بینمون ، برای توجیه خطاهای خودمون 
بشر ممکن الخطاس و نه جایز الخطا 
چون هیچ بشری اجازه ی خطا نداره و بهش اجازه ی خطا داده نشده ولی 
خدا فرموده بشر ضعیفه 
واقعا هم اینجوریه و ماها خیییلی ضعیفیم ب همین دلیل خدا رحمتشو
بیش از حد شامل حالمون میکنه 
البته باید اینم توجه داشته باشیم که افرادی عین ما از لحاظ جسمی روحی و شرایط محیطی و ... بودن ، وجود داشتن ولی خوب بودن 
الان اگه بگیم خدا به حالشون رحم کرده نعوذبالله عدالت خدا زیر سوال میره که چرا به حال اون رحم کرد و به حال دیگری رحم نکرد !!!
بلکه اینجوری بوده که طرف فکر کرده و خودش انتخاب کرده 
فکر ، فکر ، فکر 
و صد البته یک قدم که برداری خدا ده قدم ب سمتت میاد 
این از این (البته این اعتقاد شخصی من یا کس دیگه ای نیست بر طبق آیات و روایاته)


پاسخ:
سلام از ماست
اول اینکه من یه خواهش بکنم
اینکه من و صدا میزنید سیده بانو
من خودمم خیلی دوست داشتم
حنی اسمم و توی وبلاگ به همین عنوان نوشتم
بعد احساس کردم که یه کمی این مدلی صدا کردن به درد آدمی مثل من نمیخوره
من اسمم فاطمه زهراست
میدونم لایق این اسم هم نیستم
همون بانوی خالی برام بهتره
یا هرچیز دیگه ای که دوست دارید
اینجوری که صدام میکنید یه کم خجالت میکشم

دوم اینکه
شاید عبارت ممکن الخطا درست تر و دقیق تر باشه منم واژه جایزالخطا رو به همین معنی آوردم
در هر صورت آدمه و اشتباه
خطا میکنه اما راه گذشت بهش بازه
اما اینکه میگی اگه یکی برگرده و یکی نه عدالت خدا میره زیر سوال و حتما طرف خودش یه کاری کرده یا خواسته رو میخوام یه جور دیگه بیان کنم
ببین بعضی آدما از نظر خصوصیات ذاتی، شخصی، درجه پاکی، دعای پدر و مادر و خیلی چیزای دیگه توی یه شرایطی قرار میگرین که خدا این فرصت دوباره رو بهشون میده
من که کسی نیستم بخوام راجع به کارای خدا فکر هم بکنم
چون به عقل آدمی قد نمیده
فقط میتونم بگم راه برای همه بازه
حتی میگم
خدا بعضیا رو بیشتر میخواد
همونایی که تا یه گناه میکنن چوبش و میخورن
همونایی که خیلی چیزا رو راحت بهشون نمیده
خدا دوست داره صدای بعضی بنده هاش و بیشتر بشنوه
اینکه چه خصوصیانی نوی این آدما هست دیگه فقط خود خدا میدونه و بس ...
یا علی
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۵۳ یک نفس تا کربلا
یه چیز دیگه هم در مورد این تناقض بگم 
سیده ی عزیز و آبجی آرزو هیچکی نمیتونه هم شریک دزد باشه و هم رفیق قافله و به سعادت برسه 
یا رومی روم یا زنگی زنگ 
بنده عرض نمیکنم انسان تحت هیچ شرایطی خطا نکنه چون انسانه و نمیتونه ، بلکه میگم خطاهای فاحشی که واقعا ضد و برخلاف آیین اسلامند نبااااااید صورت بگیره و بعد ادعای مسلمونی کرد 
چرا ؟ چون بعضی از خطاها واقعا انسان رو از مسیر انسانیت دور میکنه 
مث همین شراب 
مجلس حسین عزت داره 
میدونید چرا رسول ترک به انسانیت رسید ؟
چون رعایت احترام مجلس ارباب رو کرد 
به این فکر کنید 
یه احترام آدم رو به عزت می رسونه 
اونوقت یارو هر کاری که دوسداره انجام میده از این ور مدعی حقوق تشیعه و چیزهایی که اصلا جز تشیع و نه تمام فرق اسلامی نیست ادعا می کنه ب نام کی ؟
علی و اولادهم علیهم السلام 
نعوذ بالله 
یکم ب خودمون بیایم

پرحرفی بنده رو ببخشید دوتا خواهر گلم 
التماس دعا 
یاعلی
پاسخ:
سلام عزیزم مرسی از تو که اومدی خوندی و وقت گذاشتی و نظر دادی
من چند روزه فرصت نکردم درست حسابی بیام نت
الانم با موبایلم
جواب آرزو رو هم گذاشتم سر فرصت که اومدم بنویسم

فعلایه چیزی بگم تا بعد مفصل بنویسم
یه بار توی حرم امام رضا یه جوونی و دیدم
قضاوتم خوب نیست
ولی ظاهرش به جوونای ... میخورد
کاپشنش رو انداخته بود روی صورت و جلوی ضریح زار زار گریه میکرد
آدم میدیدش از صدای گریه ش که صحن و بر میداشت یه جوری میشد ...
واسه همین میگم هرکسی میتونه برگرده
و شاید اگه اومد تو راه از خیلی ها هم بهتر باشه ...
شاید به قول تو اون احترامه رو نگه داشته
من کلا ترجیح میدم راجع به بنده های خدا هیچ قضاوتی نکنم
هیچیکی و منع نکنم
چون بدجوری چوبش و خردم
محتاج ب دعا
علی یارت
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۵ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

این ی جور درد و دل فقط باسیده فاطمه عزیزم بود ن اینکه بخوام چیزی اثبات کنم آباجم (یک نفس تا کربلا ) !

همین .

 

از همون حرفای ک با خودت میگم یا معصومه یا فاطمه.

اونجا من فقط نظر تو واسم مهمه و مخاطبم تویی اینجا هم والا فقط با اباجم ی دردودلی داشتم ک از صحبتاشم لذت بردم.

بهتر بگم(دوتایی داریم ی کم اختلات میکنیم .نظر ایشون میخوام بدونم تنهـــــا .

دوس ندارم مثه قصه وب سرزمین عشق یا وب جناب علی رضا شه .

پاسخ:
قربونت عزیزم
مرسی که لایق دونستی
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۵۱ بیت العَبَّاس
حضرت زهرا (سلام الله علیها) می فرمایند: 

الهِى و سَیِّدى أسئَلُکَ بِالَّذِین اصطَفَیتَهُم و بِبُکاءِ وَلَدَىَّ فّى مُفارِقَتِى، أن تَغفِرَ لِعُصَاةِ شِیعَتِى و شِیعَةِ ذُرِّیَتِى

پروردگارا! بزرگا! به حق پیامبرانى که آنها را برگزیدى و به گریه هاى حسن و حسین در فراق من، از تو مى خواهم از گناهکاران شیعیان من و شیعیان فرزندان من درگذرى.
(نهج الحیاة، ص148)


ما را اگر چه بازی دنیا خراب کرد...
اما به لطف روضه ی ارباب بهتریم


سلام 
محتاجیم به دعا 

یا علی مدد

پاسخ:
سلام
به به
چه روایت و شعر زیبایی
ممنون
علی یارتون
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۳۶ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

ن من کربلا نرفتم . تو خواب رفتم اما واقعیت نه !

شما رفتی ؟

اونجا تو ضریح بابا میگن ک سر بابایی تو قبرمبارکش نیس!

:(

ولی بابایی وختی باهاش دردودل میکنی تمام بدنش سالمه . ینی من همینجوری فک میکنم ک بی سر نیسن هر وخ کنارته .

من اگه برم کربلا دیگه دلم نمیخواد برگردم .

قرار گذاشتم بمیرم.

از بابا و حرمش فقط ی چیزی ب من رسیده .همون پرچم سرخی ک هر سال محرما عوضش میکنن,امثالم آوردن هیئت ما.... آخر شب.

تو دسام گرفتم.

بوسیدم.

بوییدم.

واسه مامان و بابام دعا کردم/ البته باگریه و تپش قلب خخخخ..

قلبم تو دهنم بود باور نمیکردم پرچم حرم بابایی همون ک باد تکونش میده رو گنبد؛ تو دس منه !

 

 

پاسخ:
عزیزم
ایشالا قسمتت شه بری به زودی
هرکسی که میره دلش میخواد برنگرده دیگه
بعله عزیزم
چند تا روایت هست
اما منم مثل تو ارباب و تصور میکنم
من دوبار رفتم
پارسال محرم و امسال صفر
وقتی که میری بیقرارتر میشی از بس ارباب مهربونه ...
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۴۹ یک نفس تا کربلا
دود این شهر مرا از نفس انداخته است ب هوای حرم کرببلا محتاجم

+ سلام . دعوتید بانو


پاسخ:
سلام 
به روی چشم
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">