عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

این روزها دلم درد دارد ...

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۲ ب.ظ

میدونم نوشتنم اینجا درست نیست

اما

من به جز اینجا جای دیگه ای ندارم

به جز اینجا هرجای دیگه ای برم آروم نمیشم

این روزها

شاید دیگه حتی اینجا برای من هم جایی نباشه

وقتی فکر کنم که انقدر روسیاهم

انقدر بدم

پس نوشتن برای چی ؟؟


دلم خیلی گرفته

دلم خیلی شکسته

بعضی وقتها آدم انقدر حساسه که با یه تلنگر هم میشکنه

بعضی وقتها به همون تلنگرهم احتیاجی نیست

با یه نگاه سرد میشکنی

حالا اگه تو این اوضاع داغون روحی

یکی بیاد از بیخ و بن نابودت کنه و دیگه هیچی برات باقی نزاره

وای به حال و روز اون دل

دلم و خیلی بد شکوندن

نمیدونم شکایتشون و به کدومتون بکنم

حتی دلم نمیاد حواله شون بدم به خدا

ولی

میدونم کسی که دل یکی دیگه رو میشکنه یه جا پاش و میخوره

حالا منم و این دل داغون

کمکم کنید

به جز خدا کسی و ندارم

به جز شما کسی و ندارم

****


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
سیـده بانــو

نظرات  (۱۰)

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۵۲ بیت العباس
گر چه دلم گرفته از این روزهای سرد
از آتش فراق دلم بی زبانه نیست

آقا کبوترم کن و زیر پرت بگیر
دیگر دلم وسیع شده ، فکر دانه نیست


در پناه حضرت سلطان باشید
یاعلی


پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم 
چه شعر زیبایی 
دیگه واقعا باید راهی شد به سوی حرم سلطان 
اگر راهم دهند
علی یارتون
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۶ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

سلام خواهری ..

 انشالله به مدد نگاه بابا حسین

آروم بگیری.

مگه خدا تو قرآنش نگفته :

آیا خدا برای بنده اش کافی نیس ؟

خب ب خودش توکل کن.

آروم میشی ..

 

 

پاسخ:
خیلی زود خدا دلم و آروم کرد و تن میدم به هرچی میخواد برام پیش بیاد
اما
دلی که شکست ...
ایشالا که اونم خوب ممیشه
من همین که تو این فضام و مطالب شماها رو میخونم آروم میشم بانو 
مرسی
یا علی

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۱۲ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

خواهری بسپار ب خودش ..

منم هشت ماه بود که ی ریز ناله و گریه میکردم پیش بابا حسین.

 

حدود پنج شب پیش بابا سرانجام جوابمو داد.

 

مگه ما جز اونا کی داریم ؟

 

اولش باورم نشد.

 

ولی هرچقدرم تلخ بود میدونسم این جواب باباس.

پاسخ:
خدا رو شکر که جوابتو گرفتی
ایشالا دلتم آروم شه
توکل به خدا
منم سپردم به خودش بانو
شما هم دعام کن
یا علی
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۱۹ متیم الحسین (ع)

سلام خواهری

 

ممنون از نگاه قشنگت :)

و ممنون از دعاهای قشنگت ک دل آدمو میلرزونه ...

 

دعای سحر گاهی مولامون بدرقه راهتون

راستی وبتون واقعا دلنشینه ...

پاسخ:
سلام
ممنونم لطف دارید
برقرار باشید
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۴ متیم الحسین (ع)

سلام خواهری

 

مرسی ممنون تشکــــــر

 

عذر زحمتا ..

 

پاسخ:
خواهش میکنم بانو.
شما رحمتید
التماس دعا
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۸ متیم الحسین (ع)

دعوا شده بود، آقا امیرالمومنین رسید.
گفت: آقای قصاب ولش کن بزار بره.
گفت: به تو ربطی نداره.
گفت: ولش کن بزار بره.
گفت: به تو ربطی نداره و دستشو برد بالا، محکم گذاشت تو صورت علی(ع)
آقا سرشو انداخت پایین و رفت.
مردم ریختن، گفتن فهمیدی کیو زدی؟
گفت: نه فضولی می کرد زدمش.
گفتن: زدی تو گوش علی، خلیفه مسلمین.
ساتورو برداشت دستشو قطع کرد، گفت: دستی که بخوره تو صورت علی دیگه مال من نیست.

امام عصر: هر گناهی که شیعیان ما انجام می دهند، همچون تیری ست که بر قلب ما می نشیند.
صورت، قلب، سیلی، تیر...

 

۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۱۲ متیم الحسین (ع)

مواظب باشیم ...
 
کربلا یعنی اکثریت مردم در غیاب امام مشتاق حضور امام هستند اما تا ظهورش ...

 

۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۳۱ یک نفس تا کربلا
در اضطراب چه شبها که صبح شان گم شد
چه روزها که گرفتار روز هفتم شد
چه قدر هفته پر از شنبه شد، به جمعه رسید
و جمعه روز تفرّج برای مردم شد!

+ سلام . آپم با موضوعی از ارباب♥


غصه نخور سیده خانوم ایشالله مرهم دلتو از ارباب بگیری
پاسخ:
سلام
خیلی ازتون ممنونم
توکل به خدا
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۸ مریم آسمانی

به قول خودت :


این روزا دلم درد دارد ...


:(




پاسخ:
عزیزم :( 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">