عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

کـــربـــلا، عشقت من و دیوونه کرد...

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ


از تو چه پنهون آقا جون دیگه امیدی ندارم

عمرم کفاف بده بیام، سر رو ضریحت بزارم

حسرت به دل تو این دیار، زندگی سخت شده برام

چند وقته توی خلوتم ، فقط حسین و کربلام

کــــــــــــربــــــــلاعشقت من و دیوونه کرد

چه حالی داره ای خدا ، سینه زدن تو کربلا

غسل زیارت از فرات ، نگاه به گنبد طلا

کــــــــــــربــــــــلاعشقت من و دیوونه کرد

الهی که یه شب بیاد، تو حرم اعتکاف کنیم

با پرچم هیأتمون ، دور ضریح طواف کنیم

دم دمای سحر که شد، از سوی بین الحرمین

بریم به سمت حرمِ ، عباس علمدار حسین

کــــــــــــربــــــــلاعشقت من و دیوونه کرد




پی نوشت :

فیلم ، سینه زنی ، بین الحرمین ، باران، ارباب ،کربلا ....



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۴
سیـده بانــو

نظرات  (۴)

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۵ فاطمه زهرا

یک شب دلم بهانه ی کرببلا گرفت قلبم شکست و دور و برش را خدا گرفت

پس پا شدم به نیت روضه که ناگهان دیدم بهشت آمد و دست مرا گرفت ...


به بهونه ی یه خواب شیرین

یه زیارت درست و درمون

ایشالا دوباره قسمت شه این حال و هوای بین الحرمین ...

۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۲۴ بیت العباس
دیروز قبله بیت المقدس،امروز کعبه
فردا جانمازمان بسوی کربلاست...!


اللهم ارزقنی زیارت کرب و بلا
پاسخ:
ان شاءالله به زودی قسمتتون شه یه همچین شب جمعه ای در خونه آقا

یک شب دلم بهانه کربلا گرفت ...
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۷ باب الحسین
کرب و بلا یادش بخیر ، نگاه اول ...
پاسخ:
دلتنگ گریه های محرم شده دلم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">