عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

من و به حال من رها نکن ...

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ

بسم الله

    دست من گیر که این دست همان است که من/ سالها از غم هجران تو بر سر زده ام



 
                                                        صلَی اللهُ عَلیکَ یا اباعبدالله (ع)







موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۳
سیـده بانــو

نظرات  (۸)

۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۷ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

حضرت امام حسن مجتبی (ع) در عالم خواب یا مکاشفه به مرحوم آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرمودند :
«در منبرها به مردم بگویید و به آنان دستور دهید .توبه کنند و درباره ی تعجیل ظهور حضرت دعا کنید .
دعا برای آمدن آن حضرت مانند نماز میت نیست که واجب کفایی باشد و با انجام دادن عده ای از دیگران ساقط شود ؛بلکه مانند نمازهای پنج گانه است برهر مرد و زن بالغ واجب است برای ظهور امام زمان غایب دعا کنند.»
**********************************************************************
امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:
آقاجان! قربانتان بشوم, چرا
با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟
فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما
دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....
شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید

۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۹ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

سلام.

خیــــــلی تصویر این مطلبتون آرامش بخش بود.

 

پاینده باشید بزرگوار که برای اهل بیتـــــ قلم میزنید.

 

التماس دعای فـــــــــــرج.

پاسخ:
سلام
ممنونم از حضور شما
خودم هم این عکس و خیلی دوست دارم.

حق یارتون

۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۰ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)
تکلیف ماها را حضرت سیدالشهدا معلوم کرده است :

در میدان جنگ از قلّت عدد نترسید،

از شهادت نترسید ...
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۳ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)
در مکتب عشق جز تو استادی نیست ؛

جانم به فدایت ای عزیزِ دلها ...

..اباعبدالله ..
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۴ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)
در نزدیکی کربلا روی تپه ها نشسته بودند

و می گریستند و برای سلامتی و پپروزی امامشان دعا میکردند

اما هیچکدامشان به سمت سپاه امام نرفتند...

چه فرقی میکند که درمقابل امام شمشیر زده باشی

یا دشمن امام را با سکوت یاری کرده باشی؟
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۱۱ شاید یه دوست قدیمی
این شعز فروغی بسطامی با صدای عارف بالله آقا جون نجفی بشنیدن داره
سالهاست با این صدا و شعر صفا میکنم
http://www.aparat.com/v/QaGvl
پاسخ:
خیلی قشنگ بود
مرسی
جایگزین نوحه کردمش
ممنونم
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۲۴ فاطمه زهرا
میدونم خیلی روسیاهم
میدونم لایق نبودم
تاز کرم شما بود که من و راه دادین
وگرنه من یک ذره لایق نبودم
من خاک پای زائرات هم نبودم
اما آقا
ارباب
مولا
بدون شما کی و داریم
حالا که برگشتم
با دلشکتگی برگشتم
از زیر قبه ت دست خالی اومدم
عیبی نداره ارباب
هیچی نمیخوام
فقط نگاهم کنید
فقط دستم ول نکنید
فقط به حال خودم وا نذارید.........

این بد اگه کرده بدی
تو که خوبی بلدی...
تو که خوبی بلدی
تو که خوبی بلدی .............
بسیار بهره بردم از وب پر از شعر و ادب و دلدادگی به حداوند رحمان
وصالحانش بر  روی زمین من و از دعا خیر تون محروم نفرمایید...

حرم با صفای امام رضا ع میرم سلام تون به ارباب میرسونم و نایب الزیاره میشم اگه لایق باشم ...
پاسخ:
سلام
سفرتون به سلامت
حتما سلام من و برسونید به آقا
تمنای دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">