عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

عید غدیر مبارک

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۵ ق.ظ

سرور و شادی طاها مبارک

علی را تاج کــرَّمنا مبارک 

فضا پر گشته از من کنت مولا

ولایت عهدی مولا مبارک


ali


کار من نیست که بنشینم و املات کنم
شان تو نیست که در دفترم انشات کنم

عین توحید همین است که قبل از توبه
باید اول برسم با تو منـــاجات کنم

سالی یک بار من عاشق نشوم می میرم
سالی یک بار اجازه بده لیلات کنم


همه جا رفتم و دیدم که تو هستی همه جا
تو کجا نیستی ای ماه که پیدات کنم؟

پدر خاکی و ما بچه ی خاکی توایم
حق بده پس همه را خاک کف پات کنم

از تو ای پیر طریقت که سر راه منی
آن قدر معجزه دیدم که مسیحات کنم

از خدا خواسته ام هر چه که دارم بدهم
جای آن چشم بگیرم که تماشـــات کنم

تو همانی که خدا گفت: تو ربُّ الارضی
سجـــده بر اَشهد ان لایی الّات کنـــم

مثل ما ماه پیمبر به خودت ماه بگو
اشهـــد انّ علیّـــاً ولی الله بگــــو

« علی اکبر لطیفیان »

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۲

نظرات  (۸)

 
کافری آمد حرم تنها تماشایت کند
وقت برگشتن زمدح تو فقط هو می کشید

عیدت مبـــــــارک آقا سید علی ...
۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۷ باب الحسین
سرم را در عدم خاک تو کردند

تو را سینه مرا چاک تو کردند

تو را در حمد مالک نام دادند

مرا هم جزء املاک تو کردند

+

عید شما مبارک . عیدی تون با مادر سادات سلام الله علیها که خیلی خوشحالند این روزها

+

کور بشه هر کی نمیتونه ببینه آقایی و سروری علی ابن ابی طالب رو

+

خیلی التماس دعا
پاسخ:
شکر خدارا که یک علی داشت آن هم امام ما شد ...
سلام
خیلی ممنونم
عید شما هم مبارک
محتاجیم به دعا
یا علی مدد
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۶ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
سلام علیکم

عیدتون مبارک.
ان شالله تو شب عیدی،عیدیتون کربلای حسین "ع"

یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم عید شما هم مبارک

ان شاااا الله

علی یارتون
سلام و درود
عید افراشتن دستان آسمان ... فراتر از افق انتظار زمین  ...
بر چشمان مشتاق محبان خاندان رسالت بویژه حضرتعالی مبارک باد .

سپاس از مطالب معنوی و خوب شما .
پاسخ:
سلام
سپاسگذارم
عید بر شما نیز مبارک
ممنون از نگاه و لطف همیشگی شما بزرگوار

یاعلی مدد
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۴۱ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
سلام علیکم

بر ابوبکر لعنت

بر عمر لعنت

بر عثمان لعنت

بر عائشه لعنت

بر حفصه لعنت

بر هنده و ام الحکم لعنت

بر عمروعاص لعنت

بر ابوجهل و ابولهب لعنت

بر ابوسفیان و معاویه و یزید لعنت

بر ابن مرجانه و عمر بن سعد لعنت

بر شمر و خولی و زجر و سنان و حرمله لعنت

بر جعده بنت اشعث و اشعث بن قیس و قطامه لعنت

بر هرکسی که میگه لعن نفرستین لعنت

بر غاصبین خلافت مولا امیرالمومنین ع لعنت

بر وهابیت و نواصب و سلفی و داعشی لعنت

بر آل حیدر صلوات[گل]

یا علی مدد از غیر تو ننگ است.
پاسخ:
سلام
بشمار
اللهم صل علی محمد وآل محمد
 عیدتون مبارک علی یارتون
االتماس دعا
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۲ متیم الحسین (ع)

سلام خواهری

 

عیدتون مبارک :-*

پاسخ:
سلااام
عید شما هم مبااااارک التماس دعا
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۷ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
سلام . پ کو عیییییییییییییییدی ؟ :/

من دعای ویژه واسه عیدی میخوام 

زود باش سیده نزار دستم ب خونت آلوده شده :)))))
پاسخ:
سلام عزیزم
به روی چشم
محتاجیم به دعا
کربلایی شی ان شاالله
یا علی مدد:*
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۷ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
خدا برای ظهور تو صبرمان بدهد

خدا کند نکشد کارمان به رسوایی ...

یا مولانا یا اباصالح العجل...

تعجیل در فرجش صلوات[گل]

یاعلی مدد

پاسخ:
آمین
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

علی یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">