عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

برای ما به جز این آستان پناهی نیست...

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ

« بِسْــمِ رَبِّ الحُــسَیْنْ »

گفتى اگر تو بى پناهى من حسینم

حتى اگر غرق گناهى، من حسینم

گفتى بیا پاک از گناهت میکنم من

تو رو به چاهى، رو به راهت میکنم من

گفتى بیا مثل تــو خیـلى خــار دارم

حتى براى مثل تــو هم کــار دارم

 

 

آواره ام، آواره را آواره تــر کــن

بیچاره ام، بیچاره را بیچاره تر کن

هرشب اسیرم میکنى پاى بساطت

دارى تــو پیرم میکنى پاى بساطت

من چاى میریزم گناهم را بریزى

یکجـــا تمام اشتبــاهم را بریــزى

شــأن نزولت میکند آخر بلندم

سر را تو دادى جاى آن من سربلندم

من خام بودم غصه و غم پخته ام کرد

این پخت و پزهاى محرم پخته ام کرد

خوب است نوکر آخرش بى سر بمیرد

خوب است بین نوکرى نوکر بمیرد

خوب است ما هم گوشه اى عطشان بیفتیم

در زیـــر پاى ایــن و آن عریـــان بیفــتیم

 

پینوشت :

خوشبخت ترینم که نیازم به کسی نیست،چون ریزه خور سفره دربار حسینم.

الحمدلله و به لطف ارباب مهربان رزق نوکری محرمان را کربلا نوشته اند.

ان شاالله راهی ام و دعا گو

حلال بفرمایید، یا علی مدد.

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
سیـده بانــو

نظرات  (۶)

بسم الله.... سلام..  
اشعار و مضامین سایتتون منو دیوونه کرده
خیلی سابت قشنگی دارید....

دعام کنید....بدجور دوریه از مشهد حالم را گرفته....


یا امام رضا 
خواستم عاشقی ام بین خودم باشد و تو*اشکهایم ...چه کنم دست مرا رو کردند
خادمان تو نگفتند برای تو مگر*چقدر اشک که از صحت تو جارو کردند...
پاسخ:
سپاسگذارم
ان شاالله حاجت روا 
روزیتان حرم
یا علی مدد.

What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this I've
found It positively useful and it has helped me out loads.

I am hoping to give a contribution & assist different customers like its helped me.

Great job.
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped
me out a lot. I hope to give something back and
aid others like you helped me.
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۴۴ سیـده بانــو
دلم گرفته 
دل من از عالم و آدم گرفته 
میبینی بازم 
نوکرت بهونه ی حرم گرفته 
😭💔😭

دلم برات تنگ شده اربااااب.... 

پاسخ:
دوای دردم 
کاش بیام به کربلات و برنگردم 
من و صدا کن 
مث بچه مرده ها 
دلم گرفته 
😔

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۵ freidatemplet.weebly.com
I needed to thank you for this great read!! I absolutely
loved every bit of it. I have you book marked to check out new stuff you post…
من رفتم به برادر کوچکم بگویم که او هم باید پرداخت کند
بازدید از این وبلاگ به طور منظم برای به روز شدن از جدیدترین گزارش ها.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">