عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

تنـــها پنـــاه ...

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ب.ظ

 

میکشی از هر طرف ، هر بی پناهی را به طوس

بچه آهــــو کرده ای انگـــار خلق الله را

 

 

    این بار اگه راهم بدی

     اگه  دوباره بیــام

    حرفی ندارم که بزنم

    فقط میخوام بیام سیر نگاهت کنم

    و بگم چقــــــدر دلم برات تنگ شده آقا

    که برای روزهای بی پناهی و سرگردونی

    حرمت بهترین جایِ دنیـــاست ...

     ببین چقدر دلم برات تنگ شده

     میشه دوباره من و راه بدی حرمت آقـــا ؟؟

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۷
سیـده بانــو

نظرات  (۵)

۱۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۵ بــا نــو

کبوترم هـــوایی شدم ، ببین عجب گدایی شدم

دعای مادرم بوده که ، منم امام رضایی شدم..

پنجره فولادِ  تو ، دوایِ  هرچی درده

کسی ندیدم اینجا ، که نا امید برگرده .....

چه جوری از تو دست بکشم ؟ بدونِ تو نفس بکـــشم ؟

تویی که تنها آقـــا دلسوزِ منی

آرزومه دوباره بیام، تو حرمت بدم یه سلام ...

بهونه ی اشکای هر روز منی ....

بی تو میمیــــــــــرم آقــــــــا

۱۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۷ میلاد ترابی
سلام
خداقوت
وبلاگتون به همراه مطالبش خیلی عالی و ارزشی است
منم جدیدا یه وبلاگی زدم
با عنوان "لحظه نماز ، لحظه وصال"
خوشحال میشم سر بزنید
و نظرتون رو بگید.
منم دلم حرم میخواد...
آهــــــــ....

وقتی سکوتت بی انتها باشد,


وقتی راه به جایی نداشته باشی,



خودش می آید و میبردت...


در بین ذکر های شفا بخش درد عشق... 
الحق که "یا امام رضا " چیز دیگریست... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">