عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

مرا امشب بیا در خواب، ارباب

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ق.ظ

 

 الا خورشــید عالمتــاب ، اربـــاب

قـــرار هــر دلِ بی‌تــاب، اربــــاب

نه تنـها مـن، که دیــدم آفـــرینش

تـــو را می‌خوانــدت اربـــاب، ارباب

تو آن بودی که هر شــب در بر تو

گدایی می‌کند مهتــاب ،اربـــــاب

 

 

من آن در را که غیر از او دری نیست

کنــم با قـــلـــب دق‌البـــــاب، اربـــــاب

اگرچــه ریزه خــوارم بـــازگــویــــم

بیا امشب مرا دریـــــــاب ،اربــــاب

به بیــــداری اگر قابـــــــل نـــباشم

مرا امـــشب بیا در خــواب، اربـــاب

 

 

پی نوشت :

اینکه میگویی حسین (ع) آرام جانم

معنایش را تازه وقتی احساس میکنی که به کربلا آمده باشی ؛حتی اگر با کوله باری از غم هم بیایی اینجا دیگر اصلا به یاد نمی آوری که تو.... 

خوبتر که نگاه میکنم ارباب میبینم. شما تنها معشوقی هستی که هر کسی عاشقت باشد میخواهد که باز هم برای عشق شما خریدار بیاورد...  چرا که لحظه ای از کسی که دلش با شماست غافل نمیشوی 

چه لذتی دارد که ارباب اینگونه هوای نوکرانش را... 

برای همین است که من  در کربلای اربابم و زیر قبه اش که هر دعایی مستجاب است

برای کربلایی شدن تک تک شما دعا کردم.... 

یا علی مدد

 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷
سیـده بانــو

نظرات  (۱۷)

امشب کم نیست ؟
خواب کوچک نیست؟
مرا هر روز ، هر شب بیا در جان، بیا در قلب ارباب

پاسخ:
یک ثانیه ش  هم سعادته ...

مرا هر روز تویی در قلبم ارباب 

یا علی مدد
۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۳ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
دارم میسوزم از دوریت حسینم....

بذار بیام حرم..

سلام آبجی خییییییلی دعام کن

خوش بسعادتت
یاعلی
پاسخ:
الهی نذر مادرم ادا بشه
جونم برات فدا بشه
بد دردیه یه نوکر از 
ارباب خود جدا بشه..... 

سلام اگر قابل باشم خیلی به یادتونم
زیر قبه اربابم رزق کربلاتون رو ازشون خواستم

یا علی مدد
کربلا بودید؟

خوش به سعادتتون...

کاش زودتر میومدم... کاش...

پاسخ:
ارباب

خیال تو مرا بیخیال عالم کرد... 

سلام
بله کربلا بودم
ان شاالله به زودی قسمت شما
زیر قبه اربابم برای کربلایی شدن همه ی عاشق ها دعا کردم.... 
عاقبت بخیر باشید
عشق ارباب بهترین عاقبت بخیری هست برای هر کس
دعا میکنم خدا اشک بر حسین (ع) رو از کسی نگیره.... 

یا علی مدد
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۵ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
سلام آبجی

ممنونم از لطفت عزیزم

ان شاالله برات کربلامو بگیری از ارباب...

التماس دعا
پاسخ:
هر کی هواییم کرده
کرببلاییم کرده
الهی خیر ببینه.... 

سلام من خیلی براتون دعا کردم
حتما روزیتون میشه به حق اربابم
اسمتون الان تو ضریح آقام حسین (ع) هست... 

فقط راهی شدی منم یاد کن.... 
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۱ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
همه دارند به پابوسی تو می آیند

طبق معمول من بی سر و پا جاماندم........[گریه]

سلام سیده کربلایی

خوش بسعادتت..

التماس دعا

یاعلی ع
پاسخ:
از کودکی دست مرا گرفته ای
نعم الرفیق معنی دست کریم توست... 

روزیتون حرم ان شاالله

یا علی مدد
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ آرزو , دختر خونده بابایی . . .

سلام آجی من ..

 

قربونتــــــــ برم اومدی ؟

پاسخ:
بیچاره اونکه حرم رو ندیده 
بیچاره تر اونکه دید کربلات رو......

سلام عزیزم بله اومدم ایشالا به زودی قسمت خودت. به حق اربابم :*
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۰ بــا نــو
خوشبختی یعنی حسین نگاهم کنه
خوشبختی،  یعنی که سر به راهم کنه
خوشبختی یعنی یکی هوام و داره
خوشبختی یعنی چشام برات بباره... 

خوشبختی یعنی حسین... 

پاسخ:
خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد
آرزومند نگاری به نگاری برسد.... 

+
رسید آن لحظه که در سجده بگویم
رسیدم کربلا الحمدلله.... 
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۲ آرزو..دختر خونده بابا
زیارتتون قبول اجی ماهم.ای جووووووونم دده کربلایم
پاسخ:
قربونتون برممم
قسمت خودت ایشالا...

لحظه ی اول چشم تو چشم شدن با گنبد آقا وقتی پرچم تکون خرد و دل منم تکون داد یادت کردم آرزو به سفارش خودت...
یادت باشه که یه همچین لحظه ای برای خودت من و یاد کنیااا.... 
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۹ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
سلام سیده کربلایی

زیارتتون قبول..

خوشبسعادتتون..

ممنونم که بیادم بودید..

ان شالله روزی هرسالتون.
التماس دعا

یاحسیــــــــــــن

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
ان شاالله قسمت شما به زودی
محتاجم به دعا

یا علی مدد
سلام و درود
خوش به سعادت شما و رسیدن بخیر
زیارتتان مقبول درگاه احدیت
امید که این فیض عظمی تا همیشه نصیب شما و همه ی آرزومندان باشه .

حق یاورتان
پاسخ:
سلام 
خیلی خیلی از شما سپاسگذارم
ان شاالله به زودی قسمت شما
محتاجم به دعا

یا علی مدد
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۵ آرزو دختر خونده بابایی
مرسی اجی ماهــــــم.
مرسی سیده بانـــــــٍو...
ایشالله اگه ی وختی اربابتون قابل دونس  و حاجت روا شدم منم تو همین لحظه اول دیدار گنبدش جبران کنم.البته اگر قبلش ب علت سکته قلبی کارم تموم نشده باشه...
واقعا تاب پا گذاشتن تو بین الحرمینو ندارم.
اجی اون سری بعد خداحافظی خیلی قلبم گرف.همین ک گوشی رو قطع کردم غم عالم رو دلم نشس.اول اینکه بی هوا دلم واستون تنگ شد دومشم کلی غصه خوردم ک من جا موندم از حرم.
پاسخ:
عزیزم
ایشالا که قسمتت میشه حتما 
خودمم هر سری یکی باهام خدافظی میکنه همینجوری میشم :(
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۲ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
پس کامنت من کووووووووووووووووووووووووووووووووووو
پاسخ:
من بی تقصیرم :/
برای این پست ازت کامنت نداشتم... 
اما تو مطلب قبلی هست نظرت شاید اون و میگی؟؟
۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۰ سید علی تقوی
شهادت حضرت رقیه خاتون تسلیت باد
وبت جالبه
در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع بده
پاسخ:
سپاسگذارم
خیلی ممنون !
۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۳ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
دلمان برایت تنگ شده سیده
پاسخ:
دلِ مانیـــز هــــــم :*
کم مینویسید دیگه ما رو به فیض نمیرسونی بانو ...
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۹ تاهمیشه آفتاب
سلام بانو


زیارتت قبول ، خوشا به سعادتت ... خوشا به سعادتت ...خوشا به سعادتت...


+ پست عالی بود ،سپاس
پاسخ:
رفته بودیم شبی سمت حرم یادت هست ؟
خواستم مثل کبوتر بپرم یادت هست ؟؟
:(((

سلام
خیلی ممنون
ان شاءالله قسمت شما به زودی بانو

یا علی مدد
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۴ سیدِ علوی

دستت همیشه روی سر ما پیاده هاست

این اربعین به لطف خدا کربلایی ام....


نایب الزیاره ام..

یاعلی مدد

پاسخ:
سلام
زیارت قبووول
التمااااس دعا 
:(((

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۵ http://oleviaSaelens.jimdo.com
With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My website has a
lot of exclusive content I've either written myself or outsourced
but it appears a lot of it is popping it up all over the web
without my permission. Do you know any solutions to help protect against content from being stolen? I'd
certainly appreciate it.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">