عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

چقـدر لباس سیـاه به نوکـرات میــاد ...

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ب.ظ

یــــا حبیـــبَ من لا حبیـــب لَه

طبیــــب من لا طبیــــب لَــه

مُجیــــب من لا مُجیـــب لَـــه

یا حسیــــــــــــن ...

محـــرم اومده داره صدات میاد... صدای گریه ی  عزادارت میــــاد

صدای طبل و سنجِ دستــه هات میاد... چقـــدر لباس سیاه به نوکرات میاد

 

 

یــا رَفیــقَ من لا رفیـــقَ له

شَفیـــقَ من لا شفیــقَ لــه

شَفیـــــعَ من لا شَفـیعَ لـه

یا حسیــــــــــــن ...

دوباره عطر و بوی نذری هات میاد ، دوباره بویَ سیــب ِکربلات میاد

میگن زمانی اشکِ نوکرات میاد ، که مادرت میــون روضه هات میاد

صدای مادرت .. دعای مادرت.. میمیرم آخرش بــرای مادرت

قسم به خواهرت.. بگو به دخترت.. دعا کنه یه بار برای نوکرت...

 

 

اربـــاب

بــرام رقــم می خــوره زیـبـاتـرین سـرگـذشـت


اگـه یـه روزی بـگـن تـو روضـه هـات درگـذشـت

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۶
سیـده بانــو

نظرات  (۱۰)

چــه کسـی فکــر غلام اسـت به غیـــر از ارباب ،

"پســر فاطــمه" این بـــی ســـر و پا را دریـاب

پاسخ:
هر چه کردم نشدم آنـــچه شما میخواســــــتی
ای که عالـــــــــم به کفِ توست ، خودت کاری کن ..
 
۰۶ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۶ ببت العباس
سلام علیکم
محضر ارباب ویژه دعا گوتون هستم 
ان شالله خدا معرفت درک این مصیبت رو نصیب همه مون کنه 
در پناه مولا 
با علی مدد

پاسخ:
سلام
خیلی خیلی سپاسگذارم
ان شاالله هر ساله قسمتتون بشه زیارت اربابم حسین(ع)
علی یارتون
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۷ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
آنجا که اشک پای غمت پا گرفت و بعد...

بغضی میان سینه من جا گرفت و بعد...

وقتی که ذوالجناح بدون تو بازگشت

این دخترت بهانه بابا گرفت و بعد ...

ابری سیاه بر سر راهم نشسته بود

ابری که روی صورت من را گرفت و بعد

انگار صدای مادری دلخسته می رسید

آری صدای گریه ی زهرا گرفت و بعد

همراه آن صدا تمامیِّ کودکان

ذکر محمدا و خدایا گرفت و بعد

هر کس که زنده بود از اهل خیام تو

مویه کنان شد و ره صحرا گرفت و بعد

دور از نگاه علمدار لشگرت

آتش به خیمه های تو بالا گرفت و بعد 
التماس دعای فراوان در این شب ها ...

یاعلی مدد.
پاسخ:
سلام
به روی چشم.محتاجیم به دعا...
علی یارتون
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۱ آرزو،دختر خونده بابایی
سلام دده...

خیلی سختمه ک بیام ولی ن واتسی ن وایبر ن لاین..منم ک فیس بوک نمیام خیلی..اسام ک نمیخونی...همش دنبال ی راهی بودم ک بیام تسلیت بگم ....بازم جای جز همینجا نمود واسم.
تسلیت میگم محضرتون سیده بانو.
پاسخ:
سلام عزیزم
کار خوبی کردی اومدی
باز هم بیا
امشب تو هیٱت اومدی تو نظرم
التماس دعا
یا علی مدد
۱۱ آبان ۹۳ ، ۰۲:۲۹ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
محرم،سوز دارد،آه دارد
محرم ،بر سر نی ماه دارد
محرم ،حرمله و تیر دارد
محرم، اصغر بی شیر دارد
محرم، بی نهایت مست دارد
محرم ،ساقی بی دست دارد

لبیک یا مظلوم...عطشان...عریان...غریب...حسین(ع)[گریه]

پاسخ:
 آخر نسیـــم پرچـــم تو میکشــد مــرا ...این روضه های ماتــم تو میکشد مرا
چشم از تو برنداشتـــه یک لحــــظه دخترت ...آن گیـــسوان درهم تو میکشد مرا
دارد نگاه خواهــر تو حرف میزند ....یعنی حسیـــن ، ماتم تو میـــکشد مــرا


خسته نباشید خداقوت میخواستم بدونم نوحه ای که میخونه توسایتتون از کدوم مداح هستش اگر هم لینک دانلودشو دارین لطف کنید بزارید توسایت                                                                   
پاسخ:
خیلی ممنونم!
دقیقا کدوم نوحه رو میفرمایید؟
هر پست نوحه ای جدا  و مداحی متفاوت هست . در هر صورت با کلیک راست روی نوار پخش  و انتخاب گزینه save audio  تمام فایل های صوتی و تصویری وبلاگ قابل دانلود هست.
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۵ تاهمیشه آفتاب
سلام  قبول باشه....

امکان نظر دهی توی پست های دیگه غیر فعاله ...

همین جا تشکر میکنم اجرتون با صاحب عزا عالی بود...

ببخشید که کم سر میزنم بانو ، التماس دعا
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم شما لطف دارید
محتاجم به دعا
یا علی مدد
چجوری نوحه رو دانلود کنم!؟
پاسخ:
اگر با کامپیوتر یا لب تاب باشید
کلیک راست روی فایل صوتی یا تصویری
و انتخاب گزینه save audio تمامی فایل ها قابل دانلود هست ...

عالی ممنون از نوحه های زیباتون

پاسخ:
عالی نگاه شماست
سپاس ...

سلام 
باگوشی چجوری میشه نوحه رو دانلود کرد من هرکاری میکنم نمیتونم
پاسخ:
سلام متٱسفانه با گوشی نمیشه دانلود کرد
در اینترنت سرچ کنید نوحه یا حبیب من لا حبیب له سید مجید بنی فاطمه 
شاید لینک دانلود رو پیدا کردید... 
التماس دعا
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">