عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

دلِ درمانده ام را به شما میسپـــارم

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ

می خورد بر گونه ام از جانب صحنت شمیمی

می دهی اذن دخـــول این بار آقا با نسیـــمی

فرق دارد زائرت واگویه هایش با همیشه

دارد از «باب الجواد» این بار می آید یتیمی

دســـــت ِخــــالی آمدم رسم ادب این نیست آقـــــا

میهــــمان با تـوشه ای آید به دیدار کریـــــمی

 

در میان سوره های چشــــم های مهربانــــت

«توبه»ام دارد چه «بسم الله الرحمن الرحیم» ی

شـــاه توس آواره ی آهنگ ناقوست مسیــحی

یابـــن موسی بی قـــرار طور آهـــویت کلیمی

از تو پنهان نیست شرح غصه ها هر چند گم شد

در صدای کفترانت نــالـــه های  یا کریمی

زخــم های کهنه با دیدار تو درمــان شد اما

دردهــای تـــازه آوردیم ای یـــار قدیمی

 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۴
سیـده بانــو

نظرات  (۱۲)

این روزهــــا با خودم فکر میکنم اگه ما به چیزایی که میخوایم نرسیدیم حتما کوتاهی از خودمون بوده
و الا محبــــت این خانواده و کرمشون به هیچ کدوممون پوشیده نیست...
هنوز دوماه نشده
لحظه ی خداحافظی از حریمتون و خوب به یاد دارم
و خوبتر میدونم که چی خواستم
خواستم و شما هم اجابت کردید
و من شرمنده این محببتونم مولای رئوفم
خواستم که جداییمون طولانی نشه..
و حالا در بهترین ایام زیارتتون نصیبــــم شده
و من هزار ها بار خدا رو شاکرم...

خوب یادم میاد که این وبلاگ و با نام شما شروع کردم
روز زیارتیتون
روز دحـــــوالاض
و چقدر خیر و برکت برام داشت این وبلاگ
حالا بعد از یک سال . درست توی همون روز زائر شمام آقا

دلــــم و به خودتون میسپارم و میام
با ســـــــر میام آقا...

منـــــتظرِ یه اشـــــــاره م
هــــــــــــر چی که دارم بــــــــزارم
دلــــــــــــــــم و زیارت بیارم...
منــــــــــــــــی که آواره ....
دلم اگه بی قــــــــــــــراره
چشــــــــــــــام اگه هی میبــــــــــــــاره
ولی دلـــــــــــــم غم نداره
آقـــــــــــــــــــام دوســـــــــــــم داره ...

میشه شاهی کنی
من و راهی کنی؟
چی میشه به منم
یه نگــــــــــــاهی کنی ....
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)

سپاس فراوان از آثار معنوی و ماندگار شما .
حق پناه و ایزد گواهتان
پاسخ:
سلام
من باید یک تشکر ویژه داشته باشم از شما
وجود این وبلاگ مدیون شماست
و حتما در سالروز ایجادش به طور ویژه از شما قدر دانی خواهد شد...

ان شاءالله به زودی نایب الزیاره تان در حریم شاه خراســـــــــان خواهم بود

یا علی مدد
اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی وحُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.
پاسخ:
یا علی ابن موسی الرضا..

ما آمدیم کبوتر بامتان شویم
شد ... شد
نشد سگ دربارمان کنید...
سلام دوست خوبم وبلاگ توپی داری .

دوست داری با هر بازدید کننده از وبلاگت یک تومن درآمد داشته باشی ، یعنی اگه روزی 500 بازدید کننده داشته باشی میشه روزی 500 تومن !

کافیه بیای تو سایت ما و عضو بشی و بعد کد رو دریافت و تو قالب وبلاگت بزاری و تموم - بشین و از درامدت لذت ببر - طرز کار سایت ما هم به این صورته که وقتی بازدید کننده به وبلاگ شما میاد وقتی تو وبتون کلیک کنه یک صفحه جدای تبلیغاتی براش باز میشه .

www.vatanrank.com
اجی..پس تولد عطر یارت نزدیکه؟!

امیدوارم همه حاجتاتون مستجاب شه.

بگو چرا اینقد عطر یارش دلنشینه...پس "امام رضایی"...


منم دعا کنین.:(
پاسخ:
سلام عزیزم
بعله
به روی چشم
محتاجیم ب دعا
حـــــــرمت زود تر از کعبــــه مرا حـــاجی کرد
حج مــــا آخـــــــــر ذی القعــــده به پا برخیزد..
پاسخ:
این بلا تــــکلیفی اش ارثیــــــه ی کرببلاست
یک طرف باب الرضـــــا و یک طرف باب الجــواد...
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۴۸ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
سلام سیده بانو 

عرض ارادت و التماسِ دعا 

+ خانه ات آباد که بویِ عشق در تمامِ آن جاریست
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
بزرگوارید. محتاجم به دعا
یا علی مدد
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۵ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
سپـــاسگذارم !
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۱ تبسم بارون
سلاااااااام 
دده اومده
من خیلی اومدم نبودین دلم میگرف.
تسلیت میکم محضرتون سیده خانم.

پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی
خدا نکنه دلت بگیره 
خوبی؟؟
۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۷ آرزو , دختر خونده بابایی . . .

زیبا ترین پیوند عالم هستی.

دعوتید با احترام.

 


+ مخلصتم دده من..

پاسخ:
سلام
مرسی
ارادت
به روی چشــــــم...
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۲ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
سلام علیکم
خیلی وبتون معنوی و زیبا بود.
خدا خیرتون بده
بااحترام لینک شدید.
یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
خیلی سپاسگذارم
علی یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">