عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

خواب دیدم قبـرتان ، آخر طلـــایی میشود...

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ق.ظ

باید برای یــار حریمی درست کرد ،گنبد برای مرد کریــمی درست کرد

باید برای تربت خاکی مجتبـــی، از آه سینه سوز نسیمی درست کرد

بر سنگ قبر جمله ی یا فاطمه نوشت ، با قطره های اشک گلیمی درست کرد

باید برای پاره جگر پاره جامه شد، با نور روضه قلب سلیمی درست کرد



نفرین برآنکه پایه گذار سقیفه شد ، نفرین بر آنکه داغ عظیمی درست کرد

در کوچه راه مادر ارباب را گرفت، با تازیانه حال وخیمی درست کرد

ازنسل او کسی حرمش را خراب کرد، بر شیعیان عذاب الیمی درست کرد

ای کاش بشنویم که مهدی قیام کرد، یک کاروان مرید صمیمی درست کرد

سوی بقیـــع رفته و آن بارگاه را، بهتر زبارگاه قدیمی درست کرد

ای کاش بشنویم که قبر کریــم را، با دست خویش مرد رحیمی درست کرد



پی نوشت :

به مناسبت هستم شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع
پدرم خواست که تا دستی به ضریحت بکشد
آه افسوس که دست پدرم
خاکی شد..


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
سیـده بانــو

نظرات  (۷)

  
 ضریح و گنبدو صحن و رواق جای خودش
نه سنگ قبر که نویسند بر او نام و نشان...
****

خودم نوشت :

ممـــنونم ازتون
خیلـــی ممنونم ازتون
حالِ دلم عجیبه وقتی توی این وبلاگ مینویسم
وقتی توی طوفانی ترین شرایط آرومش میکنید...
خدایا خیلی ازت ممنونم که حواست به دلــــــــم هست ...
خدایــــا باز هم کمکــــم کن
کمک کن این روزها رو بتونـــم نحمل کنم :((



     
 پدرم خواست که تادستی به ضریحت بکشد
آه افسوس که دست پدرم خاکی شد

غصه زندگی ات غصه تشییع تنت
پای غمهای تو خون جگرم خاکی شد

آنقدر سنگ ازین غربت تو زاری زد
سنگ قبر حسن آقای کرم خاکی شد

قصدم این بود شوم سایه ی قبرت آقا
من درختی شدم و برگ و برم خاکی شد

سلام مجدد بانو.
خیلی عالی نوشتین.
انشالله اجرتون رو از دس مادر حضرات بگیرید.
مثله همیشه پر از احساس.
پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی ممنونم
شما لطف داری همیشه آرزو جان :*
وای چقدر دردودلت سوزناکه...
هعی....
پاسخ:
:(
ازونجایی که نظرات پست جدیدت هم بسته س مجبورم اینجا راجه بهش بنویسم ..
  ؛؛؛ که هرچقدرم امتحانم کنی باز تو رو انتخاب می کنم ؛؛؛

اینو هیچ وقت نگو فاطمه زهرا ... جلوی خدا ادعا نکن که خودش شروع همه ی امتحانای سخته ... وقتی داری از خدا میخای امتحانت نکنه دستای خالی و ضعف و کوچیکی خودتو بذار وسط ... بگو من اینم ... از الانم دارم میگم تو همه ی امتحانات قطعا گند خواهم زد و شکست خواهم خورد ... بگو خدایا یه همچین موجود ضعیفی امتحان کردن نداره ... 

این چیزیه که من از بزرگان یاد گرفتم ...
پاسخ:
چشم
مرسی عزیزم :(((
ایشالا ... 
کاش آدم بتونه امتحان سخته اما کاش آدم بتونه :(
دعام کن
آدم نمی تونه فاطمه زهرا ... اینو بدون و خلع سلاح کن خودتو راحت تسلیم خدا باش ... تو هم منو دعا کنننن 
پاسخ:
:(
چشــــم

خدایــــــا من میدونم امتحانت خیلی سخته :(((
فقط از خودت میخوام من و از خودت دور نکنی :(((


۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۴ هیئت جوانان الزهرا(س) کرمان
سلام
خدا قوت[گل]
اگه با تبادل لینک موافق هستید ما را با نام
هیئت جوانان الزهرا(س) کرمان
لینک کنید بعد بگید که ما شما را با چه نامی لینک کنیم[گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">