عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

دلِ دیــــــوانه ...

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ

یک نفر میخواســــــت با گنبــــــد نظر بازی کنـــــــد
جلد شـــــــد.. 
دیوانه شـــــــد.. 
دیوانه اما برنگشـت...



در این طوفان که ماهی هم به دریا دل نخواهد زد

کجا با کشتی ات بردی، دلــــم را ناخدای من...




پی نوشت

 چقدر خوب است آدم عاشــــق هم که میشود عاشق شما باشد اربـــــاب

البته گفتم آدم... خودم را نمیــــگویم.... دلم برایتان تنگ شده است بهترین رفیـــق


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
سیـده بانــو

نظرات  (۷)

۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۷ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
ســــــلام سیده بانــو ♥...

+ پستت قشنگه . امیدوارم به عشق لایموت برسیمــ...

ان شاءالله 

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
ان شاءالله
ممنون که سر زدید
اتفاقا من هم الان خونه ی شما بودم با  اجازتون:) آثارش هم موجوده  ...
۰۲ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۴ بیت العَبَّاس
یا قمر العشیره...

ابرویت بس که شبیه است به محراب نماز
هر که آمد به تماشای تو در سجده فِتاد!


سلام 
به به عجب عکسی...
عالی بود
التماس دعا 
یا علی مدد

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم، سلامت باشید
محتاجیم به دعا
علی یارتون
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۸ ســـَـــر به هوایِ خورشیـــد
مصداقِ بارزِ دل به دل کانال کشیه :)


پاسخ:
دقیقا :)
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۹ آرزو پدرام
سلام اباجی.
چقد قشنگ نوشتی....
آخی دیدمشش
۰۵ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۸ آرزو پدرام
حرف نداره آجی این مطلبت جدا....
اجرت با مادر حضرات...
سیده بانو،مخلصیم حسابی.
پاسخ:
سلام
خودمم خیلی دوسش دارم 
ممنون از شماها که میاید سر میزنید :*
۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۶ مریم آسمانی
سلام آجی


زیارت روزی ت


ببخش نبودم یه مدت


پاسخ:
سلام به روی ماهتون
ایشالا قسمت همه عاشقای ارباب
دلتنگ دلنوشته های نابتونم بانو :*
۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۴:۵۲ محمدرضا فلاح تفتی
سلام بر میهمانی خدا...

رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:
روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
بحار الانوار، ج 96، ص 257

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">