عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

آخرین سردار

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ب.ظ


این قبیله همه شان لایق پیغمبری اند  ، همه مستند ولی مست می کوثری اند

اسمشان مثل علی صولتشان مثل علی  ، فرصت جنگ بیافتد همه شان حیدری اند

غیرت الله جهانند علی های حسین ،  مثل بابا همه جا پیش همه مادری اند

سن مهم نیست دراین قوم همه میدانند ،  در روایتگری دین همه شان منبری اند

علی اکبر و اوسط خودشان محشری اند ،  ولی انگار که مست علی آخری اند..



پی نوشت :


قافله آماده می شود کم کم آخرین سردار هم رسید...

امشب  دلم دخیل دستان کوچک شماست. شما که باب الحوائج تمام دنیایی

و میدانم که رهایم نخواهید کرد

در روز میلادت ،آرام کن دلم را و اجابت کن دعای این مظطر را

تا بار دیگر چشمانم شش گوشه را ببیند ای شش ماهه علی اصغر بابا


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۹
سیـده بانــو

نظرات  (۶)

۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۰ آرزو پــــــدرام

سلام آجی. عالی بود.

 

ولی خب . . .

 

اشکمم درآورد

پاسخ:
سلام عزیزم
قربانت
ایشالا به حق شش ماهه حاجت رواشی بانو

چه خبر از گویندگی؟؟
حواسم پیشته از وقتی گفتی :*
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۶ آرزو پــــدرام

آقای شش ماهه ما باب الحوائجه ..

 

گره گشای میکنه !

 

دیدی  وختی انگوشتتو میذاری تو دست نی نی ها  چب جوری محکم گره میکن انگشتتو لای دستای مامانیشون ؟

 

ینی میشه آقای شش ماهه هم دست مارو بگیره این مدلی ؟

 

:(

 

حسین جان من چیکا کنم خب !؟

 

دوستت دارم چ بخوای چ نخوای . .  . ینی دس خودم نیس آخه همه چیت دوس داشتنیه !

 

کجاااااااااای عالم پیدا میشه کسی ک طفل شیرخوارشو در راه اعتقاد الهی بده ؟

 

من ع ا ش ق ت م . . . شـــــــدیـــــــــــــــدا

پاسخ:
حالا رباب ماند و شش ماه آرزو
حالا رباب ماند و یک عمر آرزو :(

ایشالا شش ماهه ارباب دستمون همونجوری بگیره و ول نکنه :(( به حق این ماه
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۲ آرزو پــــــدرام

.. خوب یادت مونده آباج !

صبح نزدیکای ساعت 9 بود تماس گرف گفت پاشو بریم منم گفتم عمرا از خواب پاشم بذا ی وخت دیگه ! . . . دوباره خوابیدم . . .

 

ولی میرم همین هفته ! دس از سرم برداره  بلکه .

 

فک کنم بخش (خاله شادونه) انتخاب بشم !!!! . . .:)))))))) . .

پاسخ:
عزیزم
ایشالا که موفق بااااااشی

یه کم شبا زودتر بخواب خوب
خوب نیست دختر تا دیر وقت بیدار بمونه ها :)
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۱۹ بیت العَبَّاس
خدا،
گره گشایی را
تا قیامت 
پیشانی نوشتش کرد؛
وقتی سفیدی ِ گلویش را نشانه گرفتند. 

سلام 
ولادت شاهزاده علی اصغر علیه السلام مبارک 
یا علی مدد

پاسخ:
سلام
ممنونم
علی یارتون
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۲ ستاره کاغـذی . . .
 
:) ... بسیار زیبا ...

عیدتون مبارک ...
حاجت روا باشید ..
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
اعیاد شما هم مبارک :*
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۰ لا امیرالمؤمنین الا علی
لعنت خدا بر حرمله
پاسخ:
بشمر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">