عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

برای سامرایت بیقرارم

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ

غربتِ دنیاست

آن لحظه ای شما باشید و من هم..

اما چشمانم از دیدن ساحتِ مقدستان محروم بماند

هنوز حلاوتِ  اولین دیدارمان را به یاد دارم

هنوز شهدِ شیرین ِ مهمان نوازیتان در ذره ذره وجودم جریان دارد

آقا

غریب سامرا

امشب برای همه ی میهمانان دلشکسته ات دعا کن

دعا کن برای دلی که سامرایت را دیده و بیقرار است

 




پی نوشت

برای جدِ تو امشب سیاه پوشیدم

کنارِ چشم ترم باش و روضه برپا کن

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲
سیـده بانــو

نظرات  (۹)

۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۱۰ بیت العَبَّاس
شاه بخشنده! نرو، بی تو گدایان چه کنند؟
سامرا داشت به دستان تو عادت می‌کرد



سلام 
شهادت آقا امام هادی علیه السلام رو تسلیت عرض میکنم 
یا علی مدد
غربت دنیاست که به همه ی شهر های زیارتی می توانی بروی

اما برای سامرا ، اجازه نداری ...
پاسخ:
غربتش وقتی بیشتر است که بدانی سامرا خانه ی پدری امام زمان توست ...

و ما فقط لاف عاشقی زده ایم ...
:(
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۶ یک نفس تا کربلا
سلام سیده خانوم . تسلیت میگم . ایشالله کربلا
پاسخ:
سلام
ممنون
انشالله
اما کربلا رفتم 
کاظمین و نجف رفتم
امسال داغ سامرا موند روی دلم
خیلی امامهای سامرا غریب هستند
خیلیییی
میدونی وقتی نمیزارن که بری بیشتر غربت امام زمان برات معلومه :(
شهادت امام هادی بر شما تسلیت
انشالله سال دیگه همه سامره باشیم
منم یادم نمیره بار اول که رفتم سامره
پاسخ:
سلام
ان شالله
ممنونم
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۱۰ آرزو پــــــدرام

سلام آجی سیده من.

 

حال شما ؟

 

آجی من تو پست قبلیت کامنت گذاشتم منتها مثه اینکه ثبت نشده !

:(

------------------------

 

تسلیت میگم شهادت آقا امام هادی علیه السلام رو.

 

منو دعا کن آجی گلم.

پاسخ:
سلام عزیزم
بله پیغامی از طرف شما نداشتم متٱسفانه
خوبی شما
ایشالا توی این ایام خوب و مناسب دع هر چی از خدا میخوای بگیری بانو
شما هم واسه من دعا کن
من خوبم الحمدلله :*
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۵ آرزو پــــــدرام
در جوانی بی حسین احساس پیری میکنم ... بگذر از پیری که احساس حقیری میکنم
.
دولتِ عشقش بنازم با لباس نوکری ... در سفارتخانه ی دلها سفیری میکنم
.
من فقیر اهلبیتم لیک کَشکولم پُر است ... فخر بر تاج ِ شهان با این فقیری میکنم
....
گفت زاهد: از چه رو بر سینه محکم میزنی؟ ... گفتم از آئینه ی دل گَردگیری میکنم
.
من اسیر رشته ی زلف حسینم ، مدعی ... ناز بر آزادگان با این اسیری میکنم
.
گر امیرالعاشقین این عشق را امضاء کند ... میروم عرش و ملائک را امیری میکنم
.
در حرم ناخوانده رفتم حضرت معشوق گفت ... خود بیا، بی خود بیا مهمان پذیری میکنم
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۵ یک نفس تا کربلا
ﮔﺮ ﺳﯿﻨﻪ ﺷﻮﺩ ﺗﻨﮓ، ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﺴﺖ... ﮔﺮ ﭘﺎﻯ ﺷﻮﺩ ﻟﻨﮓ، ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﺴﺖ... ﺩﻝ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﺮﯾﻢ ﻋﺸﻖ ﺑﺴﭙﺎﺭﻭ ﺑﺮﻭ... ﻓﺮﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﻓﺮﺳﻨﮓ، ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﺴﺖ.
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۰۹ آرزو پــــــدرام
آجی ی چیزی بگم ؟؟؟؟
پاسخ:
جانم؟
هزار تا چیز بگو عزیزم
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۷ ستاره کاغـذی . . .

تنها امام سامره تنها چه می کنی؟

در کاروان سرای گداها چه می کنی؟

دارم برای رنگِ تنت گریه میکنم

پایِ نفس نفس زدنت گریه میکنم

+ اون وقت بنده نبودم ... با تاخیر تسلیت میگم بهتون
اون هم علی الخصوص بر شما که همین الان متوجه شدم از سادات هستید :)
پاسخ:
سلام
خوش اوووومدین
صفا آوردیییین

زیارتتون قبوول بانو
التماس دعا:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">