عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

دلِ بیمار فقط از تو شفا میخواهد...

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ب.ظ

این بار را بخر... که دگر راحتم کنی

بیهوده رفتنِ سر بازارها بس است

تو سفره را برای همه پهن می کنی

در مهربانی تو همین کارها بس است

ما را بهشت هم نبر... اما قبول کن

لبخند تو برای گنه کارها بس است

... آری فقط حسین مرا رد نمی کند

آری ... آری فقط حسین........

آری فقط حسین مرا رد نمی کند.

 

دل بیمار فقط از تو شفا میخواهد
با که گویم که دلم کرببلا میخواهد ؟



پی نوشت:

آرزوی امشب من سلامتی و فرج آقا امام زمان

+



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱
سیـده بانــو

نظرات  (۴)

۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۴ لا امیرالمؤمنین الا علی

سلام

 

عکس قشنگیه فقط انشااله این در همیشه روی هم ما باز باشه

 

یا علی مدد

پاسخ:
سلام
انشالله
علی یارتون
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۰۰ بیت العَبَّاس
"آه کربلا"
پابوسی شاه عالمین میخواهم
یک هروله بین الحرمین میخواهم
گفتند شب آرزوست ؛ حاجت بطلب
مردن وسط صحن حسین میخواهم


سلام 
خیلی زیبا بود 
التماس دعا
پاسخ:
گر عنایتی به ما کند ارباب ...

سلام
ممنونم
محتاجیم به دعا


۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۷ متیم الحسین (ع)
غریب هستم و تنها، چقدر گریه کنم؟

چقدر فاصله ها را؟ چقدر گریه کنم؟

تمام ثروت من اشک چشم خیس من است

به چند می خری اشک را؟ چقدر گریه کنم؟

به چشم من نظر لطف داری اما حیف...

که او ندید شما را، چقدر گریه کنم؟

دلم که ساعت و روز و زمان نمی فهمد

به قدر اشک بگو، ها؟؟ چقدر گریه کنم؟

سلام سیده بانو

سپاس  از حضورتون

:-*

پاسخ:
امشب که بین خلق ، لیل الرغائب است

دانی چه چیز آرزوى قلب صاحب است

ای کاش روز جمعه که از راه میرسد

دیگر کسی نگوید ارباب غائب است

سلام
ممنون از شما بابت این شعر زیباییکه نوشتین
در پناه حق
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۳ ستاره کاغـذی . . .

دل ِ بیمار شد از دست رفیقان مددی
که طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

+ بهشت من تماشای حسین است ...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">