عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

شکسته بال تر از من در این حوالی نیست

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ق.ظ

حرفــــی ندارم

فقط میخواهم ســــــــاعت ها

شاید روزهــــا بنشینم و این عکس را نگاه کنم

راستی اربــــاب

مگر نگفته اند بیابان هم که باشی «حسین» آبادت میکند ؟

پس چـــرا دلـــم را آباد نمیکنی ؟

گناهش چیست جز اینکه عـــاشقی کرده ؟





همه آباد نشینان زِ خرابی ترسند

من خرابت شدم و دم به دم آبادترم



پی نوشت :

رفیق اونه ، رفیقش و دعا کنه

اگه گره به کارش افتاده وا کنه

اونکه خونش کرببلاست

یعنی میشه نوکرش رو دعا کنه ؟دردِ اون و دوا کنه ؟؟


اَلسّلام ای شاهِ خوبان، ای پناه ِ عالمیــن

عشق دیروز و امروز و فردا، یا حسیـــن


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
سیـده بانــو

نظرات  (۱۷)

خوشا به حال خیالی که در حرم مانده

و هر چه خاطره دارد از آن محل دارد . . .

+ آه . . .
پاسخ:
تنها امید دلم
دلم به تو دل بسته 
آبادش میکنی؟
آزادش میکنی؟
ارباب

+ آه :(
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۲۵ بیت العَبَّاس

دود این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کرببلا محتاجم ...

دعوت نامـ ه میـ ـخواهد 
+ اینجا ، یعنی شهـر عشق ( کربــ ـلا )



عجب عکسی 
خدا خیرتون بده 
التماس دعا 
یا علی مدد 
پاسخ:
سلام
عکس چند روز پیش بین الحرمین اربابه که با اجازه از وبلاگ یکی از دوستان برداشتم
خیلی عکس خوبیه

+ محتاجیم به دعا
علی یارتون
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۰ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

:(

 

ای حسین جانم دیگه صبرم تموم شده !

 

خیلی دوست دارم بابایی خیلی . . .

 

 

پاسخ:
تو هوای کربلای تو دلم پر میزنه
باز دم باب الحسینه حلقه بر در میزنه ...
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۸ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

وااااااااااااااااااااای چقد این عکست قشنگه !

منم میخوام برم کربلا !

 

چرا منو نمیبری بابایی مگه چیکار کردم ؟

دلم ک خونه !

دیگه ب جون خودم تحمل اینجاها رو ندارم !

پس کی من میام خونت ؟

دیگه قبر ساختگی خودمم . . . آی بابا . . .

ی جاهای میرسه جونمو زیر گلوم احساس میکنم اون وخته حواست هس بهم ؟

آخ ای همه بودونبودم همه زندگیم !

منو اینجوری دیوونه کردی پس چرا نمیبری کربلات !

حسین جان !

خیلی آقااااااااااااااااااااااااااااای خیلی ! :((((

بی اسم تو زندگی جهنمه !

بابا دیگه خسته شدم از بس ک تو خیابونا رو سر در ساختمونا دنبال پرچمای ک ب اسم خوشگلته ب گردم !

خسته شدم از بس رو ب روی کربلات نشسم گریه کردم !

من خرابتم نمیدونم چرا ؟

چرا اینقـــــــدر دلچسب عشقت !

 

پاسخ:
یه جاهایی میرسه جونم و زیر گلوم احساس میکنممممم
اونوقتا حواست بهم هست ارباب ؟؟؟
حواست بهم هست آقاااا ؟؟
حواست بهم هست ؟؟
:((((

دعام کن آرزو سادات
ایشالا به زودی راهی شی کربلا به حق جدم :*
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۷ بیت العَبَّاس
بُعد منزل نبوَد در سفر روحانی
شب جمعست سلامی ز ره دور کنید...

ﺍَﻟﺴَّﻼﻡُ ﻋَﻠَﻰ ﺍﻟْﺤُﺴَﻴْﻦِ
ﻭَﻋَﻠٰﻰ ﻋَﻠِﻰِّ ﺑْﻦِ ﺍﻟْﺤُﺴَﻴْﻦِ
ﻭَﻋَﻠﻰٰ ﺍَﻭْﻻﺩِ ﺍﻟْﺤُﺴَﻴْﻦِ
ﻭَﻋَﻠﻰٰ ﺍَﺻْﺤٰﺎﺏِ ﺍﻟْﺤُﺴَﻴْﻦ
پاسخ:
ولا تجعل آخر العهد منی لزیارتکم ...
ز کوی میکده برگشته ام ز راه خطا
مرا دگر ز کرم با ره صواب انداز :(
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۹ بیت العَبَّاس
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت
دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت
مانند مرده ای متحرک شدم بیا
بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت
می خواستم که وقف تو باشم تمام عمر
دنیا خلاف آنچه که می خواستم، گذشت
دنیا که هیچ، جرعه ی آبی که خورده ام
از راه حلق تشنه ی من مثل سم گذشت

اللهم عجل لولیک الفرج المنتقم...


سلام 
در پناه نگاه خضرت حجت (عج) باشید 
یا علی مدد
پاسخ:

ﮐﺠﺎ ﺭﻭﻡ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺭ،ﮐﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ،
ﮐﺒﻮﺗﺮ ﺗﻮﺍﻡ ﻭ ﺁﺷﯿﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ،
ﺍﮔﺮ ﭼﻪ ﺑﺎﻝ ﻭ ﭘﺮ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﻣﺎ ﺷﮑﺮ،
ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﯾﺖ ﮐﻪ ﻻﻧﻪ ﺍﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ،
ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪ، ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﻮ،
ﻧﻤﯽ ﺭﻭﻡ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ.....
***ﺍﻟﻠﻬﻢ ﻋﺠﻞ ﻟﻮﻟﯿﮏ ﺍﻟﻔﺮﺝ***

سلام
ممنونم
علی یارتون
تمنای دعا
      
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۸ آرزو دختر خونده بابایی.

سلام آجی.

 

دعوتی با احتــــــــــرام تمام.

پاسخ:
سلام
ممنون
به روی چشم
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۹ لا امیرالمؤمنین الا علی

بیاد آن ضریح تو ضریح از اشک می سازم

درون دل بیاد کربلایت، کربلا می سازم

شبیه لاله خونین دل به یاد لاله های تو

به نینوایت سالها چون نی نوا دارم

 

سلام

 

عکس خیلی قشنگه بهشت یعنی کربلای حسین

 

کسیکه کربلا بره و از خدا بهشت بخواد بزرگترین کفران نعمت رو کرده

پاسخ:
سلام
ی ممنونم
ان شالله هر ساله روزیتون بشه بهشت ارباب
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۳۶ متیم الحسین (ع)

سلام خواهری خوبی ؟

چ خوب بلدی قلم بزنی حرفای دل یه عده بی قرار رو ..

خدا حفظتون کنه سیده بانو

 

قرار دلم ح س ی ن ...

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
نظر لطف شماست. به پای شما دوستهای خوب نمیرسه

و بیش از خودت بی قرار تو هستم ...

در پناه نگاه ارباب
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۶ آرزو پــــــدرام
نیسی آباجی سیده من؟
پاسخ:
به خدا شرمنده
با موبایل میام نمیتونم براتون نظر بزارم
اما پست های همه رو میبینم
یه کم سرم شلوغه وقت نکردم با لب تاب بیام
اما دعوتم کردی اودماااا
دعام کن آرزو سادات
چه فامیل قشنگی دارییی :*
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۳۵ آرزو پــــــدرام
رو به قبله کردن ما بین قبر انصاف نیست
صــــــورت ما را به سمت کربلا باید کشید
عاشـــقان بی کفن ها ،با کفن بیگانه اند
بعــــد مـــردن روی ما یک بوریا باید کشید
پاسخ:
کاش مثه گذشته عاشق بودم
کاش همون نوکر سابق بودم
میرم آقا میرم خوش باشی
میرم با زائرا تنها باشی :((

نوش جونم که برات دلتنگم
نگران من نباش اگه من پای غم تو لنگم
اگه عمرم داره از کف میره
نگران من نباش
اگه نوکرت داره میمیره
نگران من نباش :((
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۴۶ احیای شعائر حسینی
سلام و عرض ادب

ضمن تبریک ایام شادی، به درک رفتن ابوبکر ملعون
دعوتید به مراسم عزای آتش

کربلایی بشید
یاعلی مدد


با اجازه ما شما رو لینک کردیم
پاسخ:
سلام
ممنونم
اجازه ما هم دست شماست
لطف کردید
به روی چشم
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۱۴ ناگفته های مسلک عشق
نوشته ی شما صحیح نیست...
اگر بنا به آبادانی نبود، اجازه نمیداد اسمش رو بیاری...
الهی؛ تا تو لبیک نگویی، من کجا الهی گویم!
پاسخ:
بی معرفتی امثال بی معرفت هایی مثل من بیشتر از این حرفاست
ارباب خودش میبخشه ...
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۳۵ بیت العَبَّاس
جان شیرین را به لب آرم اگر گویی بمیرl

کربلایت را ببینم بعد جانم را بگیر


سلام 
التماس دعا 
یا علی مدد
پاسخ:
سلام
محتاج به دعا
علی یارتون
در پناه نگاه ارباب
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۰۹ بیت العَبَّاس
کیست او، آنکه بفرمود نبی در وصفش
بـــاقــــــــرالعـــلم نبییّن و به "اَیٍّ بقرا"

سلام
تبریک عرض میکنم ولادت آقا امام باقر علیه السلام رو
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">