عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

تو دلم یه دنیا حرفه ...

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ

آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان
قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

 

آقا اجازه؟ پشت به من کرده قلبتان
دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان؟
قصدم گلایه نیست، اجازه، نه به خدا
اصلا به این نوشته بگویید «داستان»
من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان
آقا اجازه سنگ شدم، مانده در کویر
باران بیار و باز بباران از آسمان
 اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو
 آقا اجازه؟ ما که نه در این و نه در آن
«یک پای در جهنم و یک پای در بهشت»
یا زیر دستهای نجیب تو در امان؟
آقا اجازه
باشد، صبور می شوم اما تو لااقل
دستی برای من بده از دورها تکان



پی نوشت

دلی غمگین و قلبی زار دارم ،وجودی خسته از آزار دارم
چه خیبرها که دورم قد کشیده بیا؛ با ذوالفقارت کار دارم
کجایی یابن الحسن (عج)
___________


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۹
سیـده بانــو

نظرات  (۱۳)

تو دلم یه دنیا حرفه، که میخوام بگم برا تو
تو به من بگو کجایی ، تا ببوسم خاک پات و .....

لعنت به این جمعه های دلگیر فراق :(((((
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۱ افسر جنگ نرم

سلام همسنگر.خداقوت

شهادت امام هادی علیه السلام نزدیکه و بهترین فرصته تا بتونیم شر تصاویر مبتذل که نسبت داده شده به ایشون رو برکنیم!

اما وظیفه جوانان انقلابی و فعال در فضای مجازی بدنبال نتایج هتاکی شاهین نجفی ملعون...

 

به پست آخر ما سر بزنید با عنوان "آهای بچه شیعه"


منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 


یا علی النقی علیه السلام.

سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
میترسم یه دفعه آقا بیاد و یه جمعه ای بیاد ولی من هنوز پاک نشده باشم

خیلی میترسم

خدایا کمکم کن آدم بشم

التماس دعا
پاسخ:
سلام
ایشالا خدا فرج آقامون و برسونه
حال دلهای همه ی ما هم خوب میشه با نگاه مولامون..

محتاج به دعا
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۰۵ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

سلام آباجم ..

 

حال شما سیده خانم ؟

 

ی دخه صب کن آباج . . . . . . .آهاااااااا سه ساعت دیگه هنو وخ دارم ...

 

خخخخخ ..هنو س ساعت دیگه هم سیدم خخخخ ...

تا نصفه شب تو نت بودن ک واسه من عادیه همش از پیج ی مداح میپرم تو پیج یکی دیگه خخخ  ..

ولی نماز صبم قضا شد امروز :((((

 

چرا دلت گرفته آباجم :( ؟؟؟

پاسخ:
سلام از ماست سیده بانو
ای بابا چ بد
مواظب نماز صبحت باش

شما همیشه واسه ما سییدی. پنج شنبه و جمعه نداره آرزو سادات ؛*

دلم بدجور گرفته
تو دعا کن حالش خوب شه
غروب جمعه هم که..
خب خفه میشه آدم از بس که دلگیره :(((
فقط اینجا نوشتن آرومم میکنه. همین؛(
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۷ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

اونای ک خوبن غروبای جمعه دلشون میگیره !

منم همینه . ینی فقط تبسم بارونم ک بودنش بهم آرامش میده بودن شماها آباجای ماهم . . .

اینجاس شاید اسمی از بابایی ببینم والا بیرون از این خونه ها .. :(

 

پاسخ:
مرسی عزیزم
لطف داری
ایشالا دیگه هیچ غروب جمعه ای دلگیر نباشه

دعام کن آرزوسادات
خیلی زیاد :(
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۹ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

 

آرزو سادات ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! . . .

 

:)))) . . .

پاسخ:
سیدهم از طرف مادر میشه و هم پدر
هیچ فرقی هم نداره عزیزم :*
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۳ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

من شنیدم هر سیدی تو بهشت ی خونه داره واسه خودش !

دِ .. داشتیـــــــــم ؟

 

بابا هم واسه بچه هاش پارتی راه انداخته :|

 

باشه برید تو خونه هاتون بشینید با خیال راحت ؛ . . ماهم تو دوزخ خونه اجاره ای هسیم . ..

 

 

پاسخ:
نه بابا این حرفا چیه :)
ایشالا که بهشتی هستی حتما بانو :*
یا مهدی عج
سلام و عرض ادب
میلاد با سعادت ریحانه ی نبی (ص)کوثرقرآن حضرت زهرا(س) بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک باد امید در پرتو عنایات الهی همواره موفق و فاطمی باشید ان شا الله 
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم برای همکاری بیشترمنتظرحضورسبزتان هستم
یاحق
پاسخ:
سلام
به همچنین بر شما هم مبارک
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۷ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

اباجی ماهـــم دعوتید !

 

پاسخ:
سلام
به روی چشم
ممنون
سلام و درود
پیشاپیش سالروز ولادت بانوی ارجمند مهربانی حضرت فاطمه ی زهرا ( س ) را خدمت شما تبریک عرض می کنم . و امیدوارم سالیان سال ... این مناسبت فرخنده را با صحت و سلامت و توفیق نیکو بدارید .

با آرزوی بهترینها
حق یاورتان

پاسخ:
سلاااام
خیلی ازتون ممنونم
بنده هم به همچنین تبریگ میگم خدمتتون
ممنون از اینکه تشریف میارید و سر میزنید
اما من منتظر خوندن مطالب خوب خودتون هستماااا

التماس دعا
یا علی
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۱۰ یک نفس تا کربلا

شبی اسمان غرق الماس شد/زمین قطعه قطعه پر از یاس شد /کران تا کران بارش ماهتاب /منورمنور عبور شهاب /شبستان شبستان تجلی ماه /میلاد مسعود بانوی آه غزال علی دختر افتاب وایه ای از ایه های حجاب وروز مامانای خوشگل مبارک باد.

+ سلام . مــــَــن ... مـــَــن ... برگشتم :)
دعوتید با شبِ میلاد مادر[قلب][قلب][قلب]


پاسخ:
میدونستم شب میلاد مادر بر میگردیییی
خوش اومدی دوباره
به روی چشم
حتما میاااام :*
منم باید بن ویسم برای مادر
امشب شب خوبیه همه بااااید خوشحال بااااشن
شب میلاده مادره ایشالا سایه همیشه روی سره ...
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۰۲ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

اباجم ؟

 

چرا نیسی ؟ :(

پاسخ:
تازه رسیدم آرزو سادات
عیدت مبارک
میرسم خدمتت :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">