عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

گنبدت دل میبرد، وقت ملاقاتی بده...

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

 

در حریم قدسی ات بال مناجاتی بده/ گنبدت دل میبرد، وقت ملاقاتی بده

دستهایم خالی از پیش است، سوغاتی بده/ من  ؛ فقیرم ، تکه نانی بهر خیراتی بده

از کنار تو گدا با دست خالی رد نشد / نیست عاقل هر کسی دیوانه مشهد نشد

از دم گرمت مسیحا صاحب ِدم میشود / بی تو باشم حضرت خورشید، سردم میشوم

نان برای خردن و بردن فراهم میشود / من زیادی ام فقط؟ از سفره ات کم میشود ؟

مالبِ تشنه ، لب ِدریایمان پیش شماست / هر کجا باشیم هم یک پایمان پیش شماست

 

 

 

 

این حرم را چشم های تار میخواهد چه کار؟/ پنجره فولاد تو بیمار میخواهد چه کار؟

دل به تو بسته طناب دار میخواهد چه کار ؟ / خب مُداوایش بکن اصرار میخواهد چه کار؟

پنجره فولاد تو بیمار را آورده است / تو جوابش را بده، دکتر جوابش کرده است

بر خلاف دست، چشمم پُرتر از این حرفهاست /آب سقا خانه ات تب بُر تر از این حرف هاست

این گرفتارت شدن ها حُر تر از این حرفهاست/ نان بدون عشق تو آجر تر از این حرفهاست

در رواق ِ  تو تمامی جهان جا میشود / زودتر از گفتن حاجت گره وا میشود

 

دوست دارم با شما باشم اجازه میدهی؟

تو رئوفی من گدا باشم ، اجازه میدهی ؟

شامل لطف رضا باشم ، اجازه میدهی؟

با تو یک شب کربلا باشم

اجازه میدهی؟

 

دست و پا گیرم ، تو اما دست گیری میکنی

مهربانی های جبران ناپذیری میکنی

 

«مصطفی صابر خراسانی»

 

 

پی نوشت :

این پست تقدیم میشه به آرزو خانم عزیز دختر خونده بابا حسین

                     + دل بسته ام به پنجره فولاد تو رضا/ ای کاش حاجت این دل را روا کنی

+ دلم خیلی گرفته لطفا برام دعا کنید ...

لینک دانلود صوت :

http://lohouf.net/media/audio/fatemiye93/shab5/sh5Fa_93011513.mp3

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
سیـده بانــو

نظرات  (۱۱)

۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۶ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

سلام آباجم . . .

ممنونم از لطفت !

راسش متوجه نشدم از دعوتتون درس ؛ بعد ک پی نوشت رو دیدم ذوق مرگ شدم !

آخه منو ؛...اسم منو سنجاق کنن ب ی پست از آقا علی بن موسی الرضا !!!!!!!!

 

آجی ..من واسه جبران این محبتت خب راسش فقط نقاشی میتونم بکشم !

ینی نقاشی رو  از طرف همون کسی که مد نظرمه تقدیم میکنم ب امام زمان .

میدونم آقا دوس داره نقاشی :(

شعرم دوس دارن آقا ولی من شعر گفتن بلد نیسم آباج !

شاید آقا بخنده ب شعرام !

 

بازم ممنونم خواهری سیده ی من ..

------------------------------------------------

 

منم کلی دلم گرفته !

 

:((((((

 

دلم از این زمونه گرفته ..

دلم میخواد کربلایه بابایی بودم اونوخ صورتمو میذاشتم رو سنگفرشای جاده بابایی دیگه ور نمیداشتم ..هیچ وخ ور نمیداشتم ..

 

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم، کاری نکردم. این شعر رو خیلی به یادت گوش دادم شب آخر هیٱت
ایشالا امام رضا دلت و آروم کنه و برات کربلات رو بده
منم بطلبه مشهد که خیلی دلتنگم:*
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۲ بیت العَبَّاس
نیست دور از نظرم کرب و بلایی شدنم
تا کرامات تو و پنجره فولادی هست . . .


+ اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی ...

پاسخ:
دست گیرم اما تو دست گیری میکنی
مهربانی های جبران ناپذیری میکنی :(

تمنای دعا
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۷ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

علی علیه السلام ؛ . . " حق " است .

دعوتیــــــد ..

پاسخ:
به روی چشم
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۰۰ ناگفته های مسلک عشق
با عرض سلام، تحیت و تسلیت به تمام کسایی که یه نمه غیرت و حیاء دارن...
ادامه رو تو وبلاگ ببین...
یا علی
پاسخ:
به روی چشم
علی یارتون
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۱ بیت العَبَّاس
یکی خودش سپر ِ بلای ِ امامش می شود ...
یکی پسرهای عزیزتر از جانش را می فرستد تا سپر ِ بلای ِ امام شان شوند ...
 
+ به یاد دو فاطمه بانو  - سلام الله علیهما 


سلام 
زنده باشید 
یا علی مدد


پاسخ:
سلام
سلامت باشید
علی یارتون
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۵۰ یک نفس تا کربلا
سلام سیده خانوم . دس بوسیم دخترگل حضرتِ مادر 
اتفاقا من امروز راه خیابون تا خونه این شعرو تو ذهنم زمزمه می کردم 
آقا قرار شاه و گدا هست یادتان ؟
مشهد . حرم ورودی باب الجوادتان !!
بدجوری حرم آقا علی بن موسی الرضا رو هواییم 
کبوترِ دلم پرسه زنِ حرم آقام امام رضا شده 
آی که چ کیفی میده 
پنجره ی ورود ملائک 
چقد دلم تنگه :(
برام دعا میکنی ؟!

+ یاعلی رو بلند بگو
پاسخ:
سلام ایشالا به زودی قسمت بشه حرم آقا
من کی باشم برای شما دعا کنم بانو ؟
علی یارت
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۵۲ یک نفس تا کربلا
بی تو باشم حضرت خورشید ، سردم می شود 
آی ... با دل چیکار ک نمیکنه این بیت 
دختر قصدِ جونمو کردی ؟!
پاسخ:
:(
من زیادی ام فقط ؟ از سفره ات کم میشود ؟؟
خیلی این مصرع و دوست دارممم

+
پنجره فولاد تو بیمار را آورده است
تو جوابش را بده ...
:((
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۲ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)
شیعه یا محب و دوستدار ؟؟؟؟!!!!
پاسخ:
ان شالله که شیعه 
اما در حال حاضر محب و دوستدار ...
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۰۱ یک نفس تا کربلا
امام صادق علیه السلام:
«سه چیز از خصلتهای ارزشمند دنیا و آخرت است:
بخشیدن به کسی که به تو ظلم کرده؛
پیوستن به کسی که از تو بریده؛
و بردباری هنگامی که با تو رفتار جاهلانه شد. »
کافی، ج۲، ص۱۰۷

سلام عزیزم  ، دعوتیــــــــــ♥♥♥
پاسخ:
سلام
ممنونم بابت حدیث
به روی چشم

سلام

هم آسمان با هشتمین خورشید نایب الزیاره هستم

التماس دعا


پاسخ:
کنج حرمت را میخواهم برای ساعتها درد و دل ...

سلام
خوش به سعادت شما
خیلی التماس دعا :(
سلام... من نمیتونم این فایل صوتی رو دانلود کنم و فقط مستونم گوش بدم... خیللللی لطف مسکنین اگه واسم به همس ایمیل بفرستین.. مرسی 
پاسخ:
سلام روی هر فایل صوتی اگر کلیک راست کنید قابل دریافت هست
من لینک دانلوش رو هم روی سایت میزارم ...

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">