عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

حوّل حالنــا ؛ مـــــــادر

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۱ ب.ظ


بانوی دوعالم ، چادرت را بتکان روزی ما را بفرست
ای که روزی دو عالم همه از چادر توست


از خودت مهربانتر سراغ ندارم ،  مـــــــادر

پس به شما پناه می آورم

مادر همیشه از گناه فرزندش میگذرد

مادر همیشه همه ی فرزندانش را دوست دارد

حتی اگر به روسیاهی من باشد

پس امیدم را نا امید نکن

بگذار باز هم مـــــــادرخطابت کنم

دست نوازشت را بر سرم بکش تا ...

تا حداقل از این روسیاه تر نشوم مـــــــادر

دلم غم دارد

دلم قدر تمام دنیا غم دارد

دشواری عزایت به جای خود

که خودت میدانی فاطمیه همیشه برایم سنگین بوده است

اما

دلم جور دیگری غم دارد

میشود غم های دل دخترت را بتکانی؟

میشود روزی امسالم بغض نباشد؟

اشک نباشد؟

حسرت نباشد ؟

میشود امسال کمی سفارشی برایم دعا کنی مـــــــادر؟؟

میشود مادری کنی تا دست خالی برنگردم ؟



پی نوشت :



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۴
سیـده بانــو

نظرات  (۵)

۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۷ بیت العَبَّاس
امشب دخیل چادری پر وصله هستم
آن چادری که بی خدا را با خدا کرد...


+بانوی دوعالم ، 
چـــادرت را بتکان ؛ قصــد تیــمم دارم...!

سلام 
خدا قوت 
در پناه حضرت مادر باشید 
یا علی مدد
پاسخ:
سلام

ممنونم
علی یارتون
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۱ لا امیرالمؤمنین الا علی

سلام

اجر شما با مادر پهلو شکسته

 

یا علی مدد

پاسخ:
سلام
ممنونم/ آمین

علی یارتون
می شود برای ما هم کمی دعا کنی
سفارش ما رو هم به این مادر بی ادعا کنی
می شود دل ما رو هم کمی سبک کنی
پاسخ:
در پناه نگاه مادر مریم جان
جز تو کسی ندارم ... بی تعارف ...
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۴۴ بیت العَبَّاس
اگر چه آب شدی باز فاطمه دارم
اگر چه خاک نشینم اباالحسن داری
چنین شأنی که من میبینم از حیث أحد کامل
ندارم شک که در خلوت پرستیدست شیطانش


پاسخ:
فاطمه یعنی مدال اهل بیت
ذکر روز و ماه و سال اهل بیت ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">