عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

از من نیاز میرسد و از تو ...

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ق.ظ

در طریقِ عشق بازی امن و آسایش بلاست  

ریش باد آن دل که با دردِ تو خواهد مرهمی...


این تنهـــایــی را دوست دارمـ.. مـَـن و اَشک و فـِـکـرِ حـَـرَم



پی نوشت :
این روزها عجیب مرا می کِشند....عجیب مرا می خوانند...
این روزهای مانده را بگو چگونه به سر کنم....
چون به دیدار تو افتد سر و کارم چه کنم؟!

حس عجیبی دارم. نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت
راهی شدن به سرزمین جنوب
جایی که همیشه وقتی رفتم که هنوز ...
حالا بعد دیدن ضریح ارباب
دوباره پشت اون سیم خاردار ها نشتسن
احساس آدمی و دارم که بیرونش کردن و
حالا باید دوباره از همین جا شروع کنه...




راهی سفرم.
حلال کنید
یا حق




این روزها همه جا از شما مینویسند مادر جان
اما میدانی برای من و دلم
هنوز زود است
دلم طاقت روضه ی مادر ندارد ...


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸
سیـده بانــو

نظرات  (۷)

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۳۲ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

خدا ب همراهت سیده بانو.

 

منم دعا کن.

 

رو دلم ی دنیـــــــــــــــــــــــا غمه ..

 

میدونی ..غمِ..

 

تو ک دخترشی اسممو ببر.

 

دارم آروم آروم دق مرگ میشم ب قرآن ..

پاسخ:
خدا نکنه عزیزم
ایشالا در پناه نگاه بابا حسین خودت و مادرش زهرا رنگ غم نبینی

محتاجم به دعا
اما حتما یادت میکنم آرزو خانوم *
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۱۲ ناگفته های مسلک عشق
سلام
مطلبی رو نوشتم.تو رو خدا تا جایی که جا داره منتشرش کنید.
یا علی
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۰ یک نفس تا کربلا
منم اتفاقا ؟ یعنی مبینمت ایشالله ؟؟؟؟؟؟؟؟
چ عااااااااااالییییییییییییی
حلالِ زنده بودنت عزیز
پاسخ:
ممنون

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۴ بیت العَبَّاس
منو از جهنم دنیا ببرم به بهشت حرم...
آرزوی کربلا رفتن؛آرزوی اول آخرم !


+ رسیده باز بوی فاطمیه... و هوای شهر طوفانی است
پاسخ:
      
     ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت
زهرایی و خورشید غبار قدمت

کی گفته که تو حرم نداری بانو؟
ای وسعت دلهای شکسته ، حَرَمت .

سلام
ایام تسلیت
تمنای دعا
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۵۲ متیم الحسین (ع)

سلام کربلایی


 دعوتید [گل]

پاسخ:
سلام
به روی چشم
ممنون
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۸ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

سلام سیده بانو ..

 

تسلیت میگم رسیدن ایام فاطمیه رو خواهری من..

 

تو رو خدا دعام کن.

پاسخ:
سلام
منم به شما تسلیت میگم
دعاگوت بودم بانو
خیلی یادت کردم
حاجت روا ایشالا
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۵ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

سلام
.هرچه سریع تر برای آزادی پنج نفر از سربازان ایران اسلامی عزیز به آدرس

http://www.petitions24.com/free_iranian_soldiers


 بروید و (حمایت کنید برای آزادی آنها..)
ب دوستان خود اطلاع دهید.

خدا خیرتون بده .

صلی الله علیک یا ام ابیها ؛ فاطمه الـزهــرا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">