عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

سربلندم کن ، گرچه افتادم از نگاهِ تو ...

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ
بسم الله
صلی الله علیک یا صاحب الزمان

گــر بـخواهــم عشــق را معـنــا کنــم ... 

مـن فقــط بــا نــام تـــو لــب وا کنــم




یک شب دلم بهانه ی کرببلا گرفت قلبم شکست و دور و برش را خدا گرفت

پس پا شدم به نیت روضه که ناگهان دیدم بهشت آمد و دست مرا گرفت

ای زائری که می روی آهسته تر برو شوق غم حسین مرا هم فرا گرفت

اذن دخول خواندم و وارد شدم ولی دیدم بهشت گوشه ای از عرش جا گرفت





در مجلسی که جای رسولان وحی بود هر کس نشست خلوت غار حرا گرفت

روضه شروع شد همه ی عرش گریه کرد حتی خدا دلش ز غم کربلا گرفت

بالای عرش منبری از نور چیده شد اقراء که هر که خواند دلش ارتقا گرفت 

از بین شاعران درش محتشم که خواند از دست های سبز پیمبر عبا گرفت 

شاعر نوشت بیتی و از دست مادری یکشب برای هیئت خود کربلا گرفت

آن سر که روی دامن معراج جای داشت آخر چه شد که جا به سر نیزه ها گرفت

پی نوشت :

بـعـضـی حـرف هـا گـفـتـنـی نـیـست ،نـوشتـنـی نـیـسـت . . .
بـغـض کـردنـی ست ،گـریـستـنـی ست ،زار زدن می خـواهـد
فقط مـی تـوانی گــوشـه ای زانـو هـایـت را بـه بـغـل گـیـری
بـغضـت را بـشکنی ،و هـمراه با اشکهـایـت زیرلـب
" کـربلا کـربلا " گـویـی . . .

باشد حسین؛

کربلا مال خوبها ، بگو بدها عقده دل با چه وا کنند ؟؟




صبرم از کاسه دگر لبریز است....

کجایی یابن الحسن ؟

هیچکس یاد غریبی تو نیست،گریه کن جای خودت جای همه ...

*اللهم عجل لولیک الفرج*


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۸
سیـده بانــو

نظرات  (۸)

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۵ فاطمه زهرا
امشب دلم بدجور هوای حرمت رو کرده ارباب
دلی که میدونه روسیاهه و
به این زودی ها حرم راهش نمیدی :(((((
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۷ یک نفس تا کربلا
دود این شهر مرا از نفس انداخته است ب هوای حرم کرببلا محتاجم
یا حسین علیه السلامــ ...

+ منم آبجی عجییییب 

محتاجم بدعات سیده جان :(
پاسخ:
یا رفیق من لا رفیق له

برای روضه تو زندگی میکنم آقا
دلیل زندگی ام
بودنم
نفس زدنم ...


۰۹ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۰۱ بیت العباس
در عصر غیبتش که جهان کربلا شده
باید برای عشق ، علی اکبری کنیم...  


سلام 
خیلی زیبا بود...
اللهم ارزقنا نجف تا کربلا پای پیاده...
یا علی 

پاسخ:
سلام
ان شاءالله
ممنونم
علی یارتون
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۰۴ بیت العباس
الی متی اَحارُ فیکَ یا مولای. . .؟

الغوث
ادرکنی 
العجل

۰۹ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۵۸ مریم آسمانی

گویند بدان را به حرم راهی نیست

تکذیب کنید ... من ز حرم آمده ام


:((



پاسخ:
این حرف خودت خیلی به دلم نشسته مریم
که از قول ارباب میگی:
و من دانستم که گفتی
با آنکه بدی بیا
ولی پاک برگرد


ولی من میدونم که... :(
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۲ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

سلام سیده بانو ..

 

عرض ادبـــــــــــ ..

پاسخ:
سلام از ماست
ارادتمند :*
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۹ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

خواهری من ..

 

میشه دعام کنی پیش مادرت ؟

 

 

پاسخ:
عزیزم من خودم روسیاه و محتاج به دعام
ایشالا در پناه نگاه مادرم آروم باشی و به هرچی میخوای برسی بانو :*
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۱ آرزو ؛ دختـــر خونده بابا حسین (ع)

وای آباجی قربونت برم وب ک هس..

 

نمیدونی چقدر ناراحت شدم  .. :(

 

همش میومدم میگف حذف شده ..

 

آخی هسی.

 

حالا دعوتی.

پاسخ:
مرسی عزیزم
به روی چشم
میرسم خدمتتون مرسی از لطفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">