عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

انگار دلم ...

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۵۳ ب.ظ

انگار دلم باز هوایی شده است



و دوباره دلتنگ غربت نشینی های غروب دلگیر شلمچه



و دوباره اروند



و دوباره بهشت ِ طلائیه



و هوای فکه و هویزه

یعنی میشود من هم ؟؟




پی نوشت :
تردید دارم
درست مثل همان 5 سال پیش که برای اولین بار آمدم
و چقدر مهربان بودید
چقدر مهمان نواز بودید که دیگر هر سال بیقرار دیدنتان بودم
یعنی میشود باز هم دیدارمان به همان شیرینی اولین نگاه باشد ؟؟
میشود آرام شوم در اروند؟ بی تاب شوم در شلمچه ؟
میشود چند روزی مهمان شهدای هویزه باشم ؟
طلائیه میشود قلب مرا هم مثل خودت طلا کنی؟


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶
سیـده بانــو

نظرات  (۲)

۰۶ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۱ یک نفس تا کربلا
خدایا...............
به واسطه من به مردم خیر برسان.
امام سجاد (ع)

+چقدر دلم شلمچه می خواهد :(
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۲۱ بیت العباس
خدایا ما رو شرمنده شهدا نکن ...


التماس دعا 
یا علی مدد
پاسخ:
آمین
محتاج به دعا
علی یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">