عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

خدا جدا نکند، مرا زِ تو یا حسین (ع)

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۷ ب.ظ

روی نیازم کجاست ؟ روی حسین (ع) است و بس

قبله ی قلبم کجاست ؟ کوی حسین (ع) است و بس



گفتم میخوام برم کربلا

گفتن بازم ؟ دوباره ؟

خطرناکه که !

گفتم عشقش به همین خطرشه

به رفتن و برنگشتن

گفتم هیچ چیزی نیست که بخوام بهش برسم و نرسیده باشم

هیچ کار نکرده ای ندارم

هیچ کسی  که منتظرم باشه

سبک ِ سبکم

تسویه حساب هام و کردم

ایشالا که برم و برنگردم

که دوباره دلتنگی نباشه

جدایی نباشه

گفتن جدی میگی ؟

میخوای بری ؟

اینا نمیدونن وقتی دلت تنگِ کربلا میشه چه حالی میشی

اینا نمیدونن وقتی رفتی و برگشتی دیگه هیچی دست خودت نیست

هر کی دفعه ی اول میره کربلا شاید به عشق زیارت باشه

ولی دفعه های بعدی

اگه  دفعه ی  بعدی باشه

فقط و فقط دلتنگیه که آدم و میکشونه

دلتنگی مهربونیای ارباب

اینا نمیدونن

ولی شما که میدونید ارباب

شما که میدونید ارباب ِ خوبم

میشه دلِ شکسته ی من رو هم بخرید و

این نوکرتون و همونجا پیش خودتون نگه دارید ؟؟

میشه ارباب ؟

 یعنی میشه این کمترین رو قبول کنید ؟؟


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۷
سیـده بانــو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">