عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ یــار

نابود کردی سقف خونه م رو خدا سقف آرزوهات رو نابود کنه ...

عطرِ حــرمِ  یــار

این باران هایے که می بارد و نمی بارد ،
همه را شاعر کرده است
باریدنش یک جور ، نباریدنش جور دیگر
حجم نداشتن هایت را به رخ ما می کشد
این جایے که بےتو ،
نه زمینش زمین است ، نه آسمانش آسمان.
مےگویم : پدرانمان سیب سرخ کدام جنت اعلایے را گاز زدند
که فرزندانشان از درک ولایت شما رانده شده اند ؟
این جغرافیای غربت را ،
بےشما نخواهیم کجا را باید مُهر کنیم ؟
" به جان عزیزتان ، بودن بی درک شما ،
عینِ ظلم است "

می فرمایی ندبه بخوان ؟
مےخوانم : اشکوا الیک
شکایت دارم برشما ؛
از تنـــهایے خودم ،
از تنـــهایے شما....

نویسندگان
پیوندها

باید کوچک زندگی کرد و بزرگ مُرد...

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۲ ب.ظ

السلامُ علی الصغیره الحسین (عیله السلام)


میگویند

بچه ها تازه در سه سالگی می فهمند

بدن از دو قسمت " سَر " و " تَن " تشکیل شده است ...


شب پنجم ماه صفر، شهادت حضرت رفیه (س)




پی نوشت :

چند روزه دارم با خودم فکر میکنم از دهم محرم تا پنجم صفر... بیست و پنج روز میگذره. توی این بیست و پنج روز چی به سر یه دختر سه ساله اومد که کنج خرابه جون داد؟ توی این بیست و پنج روزی که از عاشورا گذشت و کسی دیگه به مصیبت هاش فکر نکرد... چی به سر قافله کربلا و بی بی ساله مون اومد...

من فقط چند روزه دارم بهش فکر میکنم و دیوونه میشم. امون از دل آقامون امام زمان (عج) ...

التماس دعا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۶
سیـده بانــو

نظرات  (۱)

۱۸ آذر ۹۲ ، ۰۷:۴۶ آرشید آریایی
از این کاروان در کنج خرابه ...
 آتشی بجا ماند
که تا ابد بشریت را گرم خواهد کرد .

ایام شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها ) تسلیت باد
پاسخ:


دو چشمش را به سختی باز کرد و
کمی مهمان یک سر شد سه نقطه . . .

و حالا دختری کنج خرابه
مریض احوال بدتر شد سه نقطه . . .

صدایش در نمی آمد به گریه
و اینجا قصه آخر شد سه نقطه . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">